eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,204507,c887c2a8a9275ac09f156d91ee88dd12.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8ed8e2-27a5-4d6d-8df4-4bd889eeb394

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Środki dezynfekcyjne na potrzeby jednostek UPWr.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.39.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.

2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę preparatów, płynów i środków do dezynfekcji dla Katedr i Klinik Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: dokumencie pn.: „Arkusz kalkulacyjny”, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ.
5. Podane ilości w Arkuszu kalkulacyjnym są wielkościami szacunkowym. Dostawy artykułów będą realizowane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Arkuszu kalkulacyjnym.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia maksymalnie do 20% wartości brutto umowy określonej w §3 ust. 1 umowy, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków dezynfekcyjnych w wysokości co najmniej 80% wartości umowy brutto, określonej w § 3 ust. 1 umowy.
W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Przewidziana w powyższym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się dokumencie pn.: „Projektowane postanowienia umowy”, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.