Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Moduł I – Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+”
w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8e2c1bc-51d1-43b0-a469-d17fe01f78fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Moduł I – Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+”w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e2c1bc-51d1-43b0-a469-d17fe01f78fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042505/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR +"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPZ.271. 21 .2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1803005,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Moduł I – Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+” w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+".
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261000-4 Pokrycie dachu
45421110-8 Stolarka okienna i drzwiowa
45400000-1 Elewacje
90000000-7 Roboty porządkowe
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45321000-3 Izolacja cieplna
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45317000-2 Inne instalacje elektryczne
3. Przedmiotem zadania jest wykonanie remontu i przebudowy budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kosów na potrzeby stworzenia dziennego domu seniora w ramach programu SENIOR+.
Inwestycję zaplanowano na działce o nr ewid.: 325 obręb Kosów.
Podstawa realizacji – decyzja o pozwoleniu na budowę nr 310/2025 z dnia 16.06.2025 r.
Zakres rzeczowy do wykonania obejmuje wykonanie robót remontowo – adaptacyjnych w celu przystosowania budynku do nowych warunków użytkowania:
1) demontaż wyposażenia, demontaż sufitów podwieszanych, usunięcie tynków wewnętrznych i zewnetrznych
2) wyburzenia ścian i przedścianek
3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
4) demontaż obróbki blacharskiej, rynien i rur spustowych
5) montaż dodatkowych nadproży, zamurowanie części otworów okiennych
6) roboty instalacyjne
- wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istn. zewnętrznej instalacji kanalizacji sanit.
- wewnętrza instalacja wody użytkowej zimnej i ciepłej wraz z cyrkulacją
- instalacja hydrantowa
- instalacja centralnego ogrzewania zasilanej z pompy ciepła powietrze woda typu monoblok
- instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
7) wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji odgromowej i instalacji fotowoltaicznej
8) prace posadzkowe, wykończenie ścian, wykonanie termoizolacji i hydroizolacji, zgodnie z dokumentacją projektową
9) ocieplenie dachu
10) montaż warstw wykończeniowych dachu
11) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku z hydroizolacją
12) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
13) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne
14) budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i przebudowa schodów zewnętrznych od strony zachodniej
15) zagospodarowanie terenu
Zakres rzeczowy obejmuje także wyposażenie obiektu.
Parametry obiektu:
Powierzchnia zabudowy: 363,63 m2
Kubatura (brutto): 1 158,47 m3
Powierzchnia użytkowa po remoncie i przebudowie: 347,12 m2
Wysokość budynku: 4,81 m
4. Ważne:
1) Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
2) W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich.
4) W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.
6. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.
Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.
8. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).
Przedmiot Zamówienia należy wykonać w terminie: 3,5 miesiąca, tj. 14 tygodni od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Broszkiewicz AP Project
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369611746
7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 2, lok. 101
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Zakup urządzeń i wyposażenia magazynku OC na zadania związane z ochroną ludności i obroną cywilną
- Przebudowa dachu i stropu na części budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy zgodnie z ekspertyzą i postanowieniem PINB w Gorlicach.
- Rozbudowa i przebudowa budynku szatni na boisku w Babach
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





