Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376811/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.65.2022 Roboty budowlane w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.65.2022 Roboty budowlane w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675a7abf-42ff-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.81 K-3491 Gliwice: Remont sanitariatów w budynku nr 6 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach (II Etap)
1.1.94 Remont ogrodzenia z siatki leśnej na terenie kompleksu przy ul. Ku Dołom w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376811/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 228239,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont sanitariatów w budynku numer 6 II piętro na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach – zadanie numer 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
a) dla części 1 – wykonujących ogólnobudowlane prace w tym: wykonanie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych, układanie płytek, malowanie pomieszczeń, montaż stolarki drzwiowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 70901,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont sanitariatów w budynku numer 6 II piętro na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w Gliwicach – zadanie numer 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
a) dla części 2 – wykonujących ogólnobudowlane prace w tym: wykonanie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych, układanie płytek, malowanie pomieszczeń, montaż stolarki drzwiowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 70390,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Remont ogrodzenia z siatki leśnej na terenie kompleksu przy ul. Ku Dołom w GliwicachSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.
Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:
a) dla części 3 – wykonujących ogólnobudowlane prace w tym: montaż słupków ogrodzeniowych, zabudowa siatki ogrodzeniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 86946,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2022 r. zamawiający opublikował ogłoszenie dotyczące ww. zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, natomiast na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający nie zamieścił SWZ wraz z załącznikami do zamówienia. SWZ wraz z załącznikami zostały dodane dzień później, tj. w dniu 05.10.2022 r. W związku z tym został naruszony przepis art. 281 ust. 1 ustawy Pzp tj. „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do: 1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opis przedmiotu zamówienia;
3) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
4) informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zatem Zamawiający nie zapewnił dostępu do SWZ wraz z załącznikami dot. ww. postępowania od dnia publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jednocześnie nie można było zastosować art. 286 ustawy Pzp, ponieważ nie można było zmienić Specyfikacji Warunków Zamówienia, gdyż Specyfikacja ta nie została opublikowana. W związku z powyższym są to wady, których Zamawiający nie mógł usunąć.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2022 r. zamawiający opublikował ogłoszenie dotyczące ww. zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, natomiast na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający nie zamieścił SWZ wraz z załącznikami do zamówienia. SWZ wraz z załącznikami zostały dodane dzień później, tj. w dniu 05.10.2022 r. W związku z tym został naruszony przepis art. 281 ust. 1 ustawy Pzp tj. „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do: 1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opis przedmiotu zamówienia;
3) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
4) informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zatem Zamawiający nie zapewnił dostępu do SWZ wraz z załącznikami dot. ww. postępowania od dnia publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jednocześnie nie można było zastosować art. 286 ustawy Pzp, ponieważ nie można było zmienić Specyfikacji Warunków Zamówienia, gdyż Specyfikacja ta nie została opublikowana. W związku z powyższym są to wady, których Zamawiający nie mógł usunąć.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2022 r. zamawiający opublikował ogłoszenie dotyczące ww. zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, natomiast na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający nie zamieścił SWZ wraz z załącznikami do zamówienia. SWZ wraz z załącznikami zostały dodane dzień później, tj. w dniu 05.10.2022 r. W związku z tym został naruszony przepis art. 281 ust. 1 ustawy Pzp tj. „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do: 1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opis przedmiotu zamówienia;
3) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
4) informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zatem Zamawiający nie zapewnił dostępu do SWZ wraz z załącznikami dot. ww. postępowania od dnia publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jednocześnie nie można było zastosować art. 286 ustawy Pzp, ponieważ nie można było zmienić Specyfikacji Warunków Zamówienia, gdyż Specyfikacja ta nie została opublikowana. W związku z powyższym są to wady, których Zamawiający nie mógł usunąć.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.