Og³oszenie z dnia 2025-09-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00462872/01 - Wynik z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy ul. Starorzecznej w Obornikach (prokuratura) – II etap.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Oborniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.oborniki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Starorzecznej w Obornikach (prokuratura) – II etap.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d2d0f5b-2801-458a-b026-7c97339d06ee
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00404127
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035018/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Zagospodarowanie terenu przy ul. Starorzecznej w Obornikach - prokuratura
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d2d0f5b-2801-458a-b026-7c97339d06ee3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia@um.oborniki.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
a) poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl
b) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia tj. formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
2)Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w tym SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3)Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4) Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
5)Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê je jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6)Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia okre¶lonego w pkt 4, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7)W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniami opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w
Urzêdzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. marsz. J. Pi³sudskiego 76, 64-600 Oborniki;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pan Jacek Krzy¿aniak, kontakt: tel. 500-610-605 / emailiod@synergiaconsulting.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora, wskazany w pkt 1.
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe, po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych przez administratora;
6. obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje wykonawcy:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych
osobowych wykonawcy przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy ul. Starorzecznej w Obornikach (prokuratura) – II etap.
2. Opis obiektów i innych elementów dzia³ki przeznaczonych do rozbiórki (budynek nr 1):
a) pozosta³o¶ci po by³ym przy³±czu (wewnêtrznym) energetycznym, d³ugo¶æ szacunkowa: do 10 m,
b) nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej betonowej: 291,50 m2, w tym:
-powierzchnia podwórza (niedostêpna dla osób obcych): 206,00 m2
-nawierzchnia placu frontowego (ogólnodostêpny): 85,50 m2
c) obrze¿a betonowe d³. 66,80 m,
d) budynek: jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, z dachem p³askim, parametry:
- pow. zabudowy: 43,90 m2,
- powierzchnia u¿ytkowa: 41,00 m2, w tym pomieszczenie zamkniête 23,90 m2, przestrzeñ zadaszona otwarta (wiata) 17,1 m2,
- wysoko¶æ elewacji frontowej - 2,34 m (najwy¿szy punkt dachu),
- grubo¶æ murów zewnêtrznych (warstwa konstrukcyjna, ¶ciana nie jest ocieplona) - 15 - 25 cm,
- grubo¶ci murów wewnêtrznych: ¶ciany dzia³owe: 14 cm.
3. Opis obiektu przeznaczonego do rozbiórki (budynek nr 2):
a) budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, z dachem p³askim,
b) parametry:
- pow. zabudowy: 19,84 m2,
- powierzchnia u¿ytkowa: 17,30 m2,
- wysoko¶æ elewacji frontowej - 2,62 m (najwy¿szy punkt dachu)
- grubo¶æ murów zewnêtrznych (warstwa konstrukcyjna, ¶ciana nie jest ocieplona) - 25 cm
4. Po rozbiórce starych nawierzchni z kostki brukowej betonowej (ilo¶æ do rozebrania 291,50 m2), starych obrze¿y betonowych (ilo¶æ 66,80 m), ich u³o¿eniu na paletach i wywiezieniu na wysypisko lub na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego (do wtórnego wykorzystania) teren nale¿y przeg³êbiæ do poziomu umo¿liwiaj±cego u³o¿enie nowych warstw podbudowy pod nawierzchniê now±, wyrównaæ pod³o¿e naturalne (ID ≥ 0,80) i formowaæ kolejne warstwy podbudowy.
5. Nawierzchnie i konstrukcje podbudowy:
a) kostka brukowa betonowa (szara lub czerwona) - gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie -20 cm, wielko¶ci powierzchni - 251,73 m2,
b) p³yta a¿urowa betonowa - gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie -20 cm, wielko¶ci powierzchni - 99,50 m2.
6. Zieleñ:
a) powierzchnie trawników urz±dzonych (warstwa ziemi urodzajnej gr. 30 cm) - 55 m2,
b) drzewka - 3 sztuki, tuje - 12 sztuk.
7. O¶wietlenie podwórza - 3 punkty o¶wietleniowe usytuowane zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego.
8. Szlaban wjazdowy - modu³ z napêdem zasilanym energi± z panela fotowoltaicznego, wodoodporny.
UWAGA!
Roboty odbywaæ siê bêd± na funkcjonuj±cym obiekcie - nale¿y na bie¿±co ustalaæ i organizowaæ front robót budowlanych z dzia³alno¶ci± Prokuratury. Uwaga: droga transportowa, zw³aszcza wywóz materia³ów porozbiórkowych, dostawa materia³ów, ulic± Starorzeczn± o obni¿onych parametrach u¿ytkowych, ma³ej szeroko¶ci i nienajlepszych parametrach promienia skrêtu na skrzy¿owaniach skrajnych tj. zjazdu z ulicy Pi³sudskiego i zjazdu na ulicê Szymañskiego - nale¿y uzyskaæ warunki korzystania z drogi od jej Zarz±dcy (Gmina Oborniki) i do uzyskanych warunków dobraæ odpowiedni ¶rodek transportu. W przypadku korzystania z dróg powiatowych nale¿y uzyskaæ zgodê zarz±dcy tej drogi (Powiat Obornicki). Powy¿sze zgody wymagane s± w przypadku przejazdu przez centrum samochodów powy¿ej 3,5t.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówieñ bêd± roboty budowlane polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub STWiORB).
2. Wielko¶æ/zakres niniejszych zamówieñ nie przekroczy 20% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego.
3. Zamówienia bêd± mog³y zostaæ udzielone je¿eli:
1) zostan± udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostan± udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawc± na podstawie odrêbnie zawartej umowy/zlecenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
2) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych w ust. 2.
3) Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej dokonuje kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a
najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli takie warunki
zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
(je¿eli dotyczy) Dokument wykazuj±cy równowa¿no¶æ z³o¿onej oferty (rozwi±zania wskazanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym). Dokument musi potwierdzaæ, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku braku z³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub w przypadku gdy z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. Nie bêdzie dopuszczalne z³o¿enie lub uzupe³nienie ww. dokumentów, je¿eli z³o¿one wraz z ofert± dokumenty potwierdz±, ¿e oferta jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia (na skutek merytorycznej oceny zamawiaj±cy uzna, ¿e nie odpowiadaj± one wymaganiom przedmiotu zamówienia / nie spe³niaj± równowa¿no¶ci).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
(je¿eli dotyczy) Dokument wykazuj±cy równowa¿no¶æ z³o¿onej oferty (rozwi±zania wskazanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym). Dokument musi potwierdzaæ, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 IDW).
2. Wykaz innych dokumentów sk³adanych przez wykonawcê wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy (sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 IDW).
2) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub gdy reprezentant wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Dziale XII ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia,
2) o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 1).
4. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ prawn± za realizacjê zamówienia. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowê reguluj± przepisy kodeksu cywilnego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami umo¿liwiaj±cymi zmianê umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza siê wprowadzenie istotnych zmian tre¶ci umowy za zgod± Zamawiaj±cego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie.2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ:
1) zmiany i ograniczenie ilo¶ci robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
3) zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
4) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
5) zmiany terminów okre¶lonych w § 7 umowy,
6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT).
4. Je¿eli zmiana, o której mowa w ust. 3 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – je¿eli wymagaj± tego przepisy prawa budowlanego) zawieraj±cy opis proponowanych zmian i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mog± zostaæ dokonane, je¿eli zachodz± i s± ich uzasadnieniem ni¿ej wymienione okoliczno¶ci:
1) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci robót z zastrze¿eniem postanowieñ § 1 ust. 4 umowy,
2) obni¿enie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (u¿ytkowania) obiektu,
3) poprawa warto¶ci lub podniesienie sprawno¶ci ukoñczonych robót budowlanych,
4) zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
5) podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ,
6) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót,
7) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeñstwa w trakcie u¿ytkowania obiektu,
8) opó¼nienia lub zawieszenia robót oraz zmiany powsta³e w wyniku:
a) przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, innego organu administracji publicznej, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy, w³a¶cicieli lub zarz±dców sieci infrastruktury technicznej, których dzia³ania s± niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy,
b) nieterminowego przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego terenu budowy,
c) wyst±pienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy zgodnie z przyjêt± technologi±, potwierdzonych przez inspektora nadzoru,
d) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania robót i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych, i/lub zamówieñ podobnych,
e) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
f) dzia³ania si³y wy¿szej maj±ce bezpo¶redni wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
9) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach.
6. Podstawê obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4 w zwi±zku z pkt 6 stanowi zaakceptowany przez Zamawiaj±cego kosztorys opracowany przez Wykonawcê na podstawie cen jednostkowych nie wy¿szych ni¿ aktualne ¶rednie rynkowe ceny materia³ów, sprzêtu i transportu publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD dla województwa wielkopolskiego oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekty tych cen opartej na w³asnych wyliczeniach.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-18
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMO¦CI NIEZAMIESZKA£YCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bie¿ni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ro¿nowie.
wiêcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Remont placu wewnêtrznego JRG Nr 10 KM PSP w £odzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





