Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300701/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00320470/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130341967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 26725980
1.5.8.) Numer faksu: 236723818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@tbsciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbsciechanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3876a77-43e2-4906-9260-95cd388679c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminy Miejskiej Ciechanów
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3876a77-43e2-4906-9260-95cd388679c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS-04/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej- zrealizowania Etapu I, a w tym dokonania analizy Sprzętu oraz wydania wytycznych w zakresie zmian u Zamawiającego obejmujących ustalenie parametrów do zakupu nowego serwera na którym będzie zainstalowane oprogramowanie wraz z bazami oraz sprawdzenie czy pozostałe komputery na których będą pracować użytkownicy końcowi, spełniają wymagane do pracy oprogramowania parametry.
2) realizacji Etapu II, a w tym dostawy ZSI, Oprogramowania Systemowego wraz z Wdrożeniem Modułów Systemu,wdrożenia oprogramowania ZSI i dostosowania do potrzeb Zamawiającego i udzielenia licencji oraz wykonania wszelkich modyfikacji niezbędnych dla Zamawiającego ,
3) przeprowadzenia szkoleń w zakresie obsługi i administracji oraz świadczenie gwarancji i usług Serwisu Utrzymaniowego w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzanie modyfikacji Systemu na zasadach określonych w § 14 Umowy,
4) realizacji Etapu III - świadczenia Serwisu Utrzymaniowego oraz w zakresie administrowania Systemem, zgodnie z § 9 Umowy, w tym dostarczanie Zamawiającemu najnowszych wersji Systemu i jego Aktualizacje przez okres 42 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48412000-9 - Pakiety oprogramowania do przygotowywania deklaracji podatkowych
48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości
48481000-3 - Pakiety oprogramowania dla sprzedaży lub marketingu
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftHard S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742817935
7.3.3) Ulica: Graniczna 27
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- "Rozbudowa użytkowanego przez Uczelnię systemu SIMPLE.ERP o moduł KSeF wraz z analizą, instalacją, konfiguracją, szkoleniem, uruchomieniem dla PANS w Ciechanowie."
- Dostawa agregatów w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025- 2026"
- Zakup samochodu służbowego do przewozu osób na potrzeby Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- "Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę drogi gminnej wraz z drogą pieszo-rowerową na odcinku od DW616 do m. Targonie"
- Dostawa 44 zestawów balistycznych ( hełm ochronny wraz z przyłbicą, kamizelka ochronna oraz gogle ochronne) dla 8 komend PSP
- Zakup zestawu dydaktycznego z zakresu rolnictwa precyzyjnego na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: Pakiety oprogramowania do przygotowywania deklaracji podatkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





