Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374805/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pokrowców i osłon jednorazowego użytku do mikroskopu Leica i zestawów do wspomagania procedur neurochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem nawigacji typu NAV3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pokrowców i osłon jednorazowego użytku do mikroskopu Leica i zestawów do wspomagania procedur neurochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem nawigacji typu NAV32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b329b81d-47c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039397/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa pokrowców i osłon jednorazowego użytku do mikroskopu Leica i zestawów do wspomagania procedur neurochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem nawigacji typu NAV 3.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.Sz.Z:TZ-280-84/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/1, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/2, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 95880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części dotyczącej Zadania Nr 1- dostawa pokrowców i osłon jednorazowego użytku do mikroskopu Leica na podstawie art. 255 pkt 1) w związku z art. 259 ustawy Pzp, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.09.2023 r. do godz. 08:30, nie złożono żadnej oferty dotyczącej wskazanego zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części dotyczącej Zadania Nr 2- dostawa jednorazowych zestawów do wspomagania procedur neurochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem nawigacji typu NAV 3 na podstawie art. 255 ust. 3) w związku z art. 259 ustawy Pzp z 11.09.2019 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przed otwarciem ofert – w trybie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – Zamawiający udostępnił Wykonawcom na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, tj. 95.880,00 zł netto + VAT= 103.550,40 zł brutto.
Oferta Stryker Polska Sp. z o.o. z ceną, tj. 643.896,00 zł brutto przewyższa znacznie (ponad sześciokrotnie) kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w tej części.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.