eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceREMONT BUDYNKU - NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W GMINIE ŁYSOMICE



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU – NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W GMINIE ŁYSOMICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566783222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKU – NA POTRZEBY DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W GMINIE ŁYSOMICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4269d283-0ffd-49de-9cc9-1fd9a1c6ccda

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030467/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i adaptacja budynku - na potrzeby Dziennego Domu Pomocy dla osób z niepełnosprawnościami w Gminie Łysomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

11. Zamówienie dofinansowane ze środków w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Celu szczegółowego 4k zwiększenia równego i szybkiego [...]

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku – na potrzeby Dziennego Domu Pomocy dla osób z niepełnosprawnościami, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko – pomorskie.
2. W ramach prac przewiduje się między innymi:
1) demontaż stolarki drzwiowej i jej wymianę;
2) remont i malowanie warstw wykończeniowych ścian;
3) wymianę posadzek;
4) wymianę sufitów podwieszanych;
5) budowę nowych ścian działowych;
6) wymianę instalacji elektrycznej;
7) przebudowę instalacji wod-kan w obrębie toalet;
8) wykonanie nowej instalacji wod-kan w pom. zmywalni, aneksu kuchennego, przedsionka wc;
9) przeniesienie/demontaż nadmiarowych grzejników;
10) przeniesienie, w razie konieczności, elementów nawiewnych i wywiewnych istniejącej wentylacji mechanicznej;
11) doprowadzenie centralnego ogrzewania do nowoprojektowanych pomieszczeń: pom. terapii, pom. wypoczynku, pom. sali pobytu;
12) uzbrojenie ww. pomieszczeń w instalację klimatyzacji;
13) przebudowę istniejących toalet, z wydzieleniem toalety męskiej i damskiej NSP;
14) wydzielenie pom. zmywalni w istniejącej części aneksu kuchennego;
15) wyrównanie poziomów posadzek pomiędzy salą pobytu, a wiatrołapem i pom. gospodarczym;
16) wydzielenie ścianami pełnymi, przedsionka przed wc i pom. gospodarczego;
17) wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej;
18) wykonanie izolacji z foli typu opóźniacz pary od strony pomieszczeń;
19) zabezpieczenie p.poż przejść instalacyjnych z kotłowni;
20) malowanie elewacji zewnętrznej całego obiektu;
21) wykonanie nowej zabudowy istniejących kanałów wentylacyjnych;
22) przebudowę i dostosowanie do nowego układu funkcjonalnego, istniejących szaf i zabudowy kuchennej w pom. aneksu kuchennego, zmywalni, pom. gospodarcze.
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) sporządzenie harmonogramu ogólnego oraz uzgadnianie z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru;
2) analiza strefy oddziaływania robót na obiekty sąsiadujące z inwestycją wraz z opracowaniem projektu zabezpieczenia tych obiektów oraz metody monitoringu ich stanu w trakcie wykonywania robót;
3) wykonanie remontu oraz oddanie do użytkowania obiektu;
4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia;
5) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie po zakończeniu Inwestycji zaplecza budowy oraz terenu budowy;
6) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robot;
7) zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych do użytkowania Inwestycji;
8) wykonanie rozruchu i sprawdzenia wszelkich instalacji i systemów (wraz ze sprawdzeniem ich efektywności w stosunku do założeń projektowych) stanowiących zakres zamierzenia budowlanego, wraz ze szkoleniem przedstawicieli Zamawiającego z zakresu ich obsługi;
9) prowadzenie analizy ryzyk, w tym środowiskowych wraz z oceną następstw i prawdopodobieństwem ich wystąpienia;
10) wykonanie przeglądów gwarancyjnych i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji;
11) wykonanie własnym kosztem i staraniem wszystkich wymagane prawem próby i badań, a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego (jeżeli dotyczą);
12) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
13) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę;
14) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne;
15) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robot;
16) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów;
17) usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy;
18) Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy;
19) od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać;
20) prowadzenie na bieżąco i przechowywanie dokumentów budowy w formie zgodnej z prawem budowlanym (jeżeli dotyczy);
21) Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest odkryć lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. Inspektor nadzoru zostanie powołany przez Zamawiającego.
22) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu pendrive oraz CD/DVD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg.
23) inne prace związane z procesem budowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ i zawiera: dokumentację projektową, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB), przedmiar.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin miejsca wykonania robót budowlanych.
6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie (teren Ochotniczej Straży Pożarnej oraz ogólnodostępny teren rekreacyjny sołectwa Papowo Toruńskie), wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
7. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 pkt 1 oraz pkt 3 lit. b ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.), co najmniej w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym
i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w Dokumentacji projektowej, STWIORB oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
45262300-4 Betonowanie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45443000-4 Roboty elewacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45421132-8 Instalowanie okien
45262520-2 Roboty murowe
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
11. Zamówienie dofinansowane ze środków w ramach projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Celu szczegółowego 4k zwiększenia równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości, trwałych i przystępnych cenowo usług, w tym usług, które wspierają dostęp do mieszkań oraz opieki skoncentrowanej na osobie, w tym opieki zdrowotnej; modernizacja systemów ochrony socjalnej, w tym wspieranie dostępu do ochrony socjalnej, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i grup w niekorzystnej sytuacji; poprawa dostępności, w tym dla osób z niepełnosprawnościami, skuteczności i odporności systemów ochrony zdrowia i usług opieki długoterminowej programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
12. Ponadto zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach zadań Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
13. Zamówienie powinno zostać zrealizowane z poszanowaniem zasady równości szans i niedyskryminacji, a także równości kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 w tym w oparciu o standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiące załącznik nr 2 do Wytycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421132-8 - Instalowanie okien

45262520-2 - Roboty murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586567,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827999,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekobud Toruń Paweł Słomkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792223351

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827999,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.