eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846380070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2813a595-732f-4e2f-a96a-3b6d9977e980

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2813a595-732f-4e2f-a96a-3b6d9977e980

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008308/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa mięs i wędlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.13.2025.PKa

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 457465,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160665,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I
L.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość Kod CPV
1. Kiełbasa zwyczajna kg 1 900 CPV 15131130-5
2. Kiełbasa mortadela kg 1 800 CPV 15131130-5
3. Kiełbasa szynkowa kg 500 CPV 15131130-5
4. Kiełbasa krakowska kg 260 CPV 15131130-5
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 200 CPV 15131135-0
6. Parówki drobiowe (cienkie) kg 200 CPV 15131135-0
7. Salceson kg 850 CPV 15131130-5
8. Kiełbasa pasztetowa kg 1 500 CPV 15131130-5
9. Mielonka drobiowa (prasowana) kg 1 200 CPV 15131135-0
10. Polędwica drobiowa (formowana) kg 350 CPV 15131135-0
11. Pasztet drobiowy (blok) kg 1 000 CPV 15131500-0
12. Wątroba wieprzowa (świeża, nie mrożona) kg 700 CPV 15114000-0
13. Smalec kg 300 CPV 15412100-0
14. Mięso wołowe łopatka bez kości (mrożone) kg 120 CPV 15111100-0
15. Mięso wieprzowe łopatka bez kości (mrożone) kg 600 CPV 15113000-3
16. Kaszanka kg 800 CPV 15131134-3
17. Kiełbasa mortadela drobiowa kg 800 CPV 15131135-0
18. Mięso drobiowe (mrożone) kg 4 500 CPV 15112100-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131500-0 - Produkty drobiowe

15114000-0 - Podroby

15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 134665,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
L.p. Nazwa artykułu Jedn. miary Ilość Kod CPV
1. Filet drobiowy z kurczaka (mrożony) kg 300 CPV 15112100-7
2. Ćwiartka z kurczaka tylna (mrożona) kg 2 500 CPV 15112100-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132095,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227456,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132095,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132095,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-12 do 2026-02-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25357,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25357,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25357,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-12 do 2026-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.