eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.



Og³oszenie z dnia 2024-07-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-635f3358-1823-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00403862

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025270/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.45 Modernizacja SP 96, ul. Sarabandy 16/22 - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00335389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 52/WZP/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 1453647,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2 obejmuj±ca modernizacjê instalacji elektrycznej, modernizacjê instalacji teletechnicznej oraz modernizacjê pomieszczeñ i korytarzy w placówce.
Zakres zamówienia
1) Pomieszczenia objête zakresem zamówienia:
a) PIWNICA: A.02, A.04, A.07, A.08, A.09, A.10, A.11, A.12, A.13;
b) PARTER: A.32, A.35, A.36, A.37, A.38, A.39, A.40, A.41, A.43, A.44, A.45, A.46, A.47, A.48, A.49, A.50, A.51, A.52, A.53, A.60, Sala nr 31 (wêze³ sanitarny), Sala nr 33 (wêze³ sanitarny);
c) PIETRO: A.02, A.03, A.04, A.05, A.06, A.07, A.08, A.09, A.10, A.11, A.12, A.13, A.14, A.15, A.16, Sala nr 53 (gabinet logopedy), Sala nr 51 (wêze³ sanitarny), Sala nr 52 (wêze³ sanitarny);
numeracja powy¿szych pomieszczeñ zgodnie z oznaczeniami znajduj±cymi siê na rysunkach bran¿y architektonicznej dokumentacji projektowej.
2) Roboty i instalacyjne objête zakresem zamówienia:
a) wymiana posadzek: rozebranie, wyrównanie, monta¿ wyk³adziny;
b) malowanie ¶cian i sufitów wraz z wykonaniem napraw tynków;
c) wymiana stolarki drzwiowej;
d) wymiana stolarki drzwiowej w kot³owni na drzwi z parametrem EI 60 wraz z poszerzeniem otworu w ¶cianie konstrukcyjnej;
e) wymiana zabudów grzejników;
f) wymiana kabin sanitarnych;
g) wymiana rozdzielni g³ównej i tablic rozdzielczych;
h) monta¿ tras kablowych;
i) monta¿ wewnêtrznych linii zasilaj±cych;
j) wykonanie przej¶æ ppo¿.;
k) monta¿ osprzêtu elektrycznego: okablowanie, ³±czniki, gniazda, oprawy o¶wietleniowe;
l) monta¿ sieci LAN: okablowanie, gniazda RJ45, szafy RACK;
m) monta¿ systemu kamer CCTV: okablowanie, kamery, monitor, rejestrator;
n) wykonanie pomiarów i dokumentacji powykonawczej.
3) Zabezpieczenie teren robót przed dostêpem osób nieupowa¿nionych.
4) Zabezpieczenie okien i pod³óg na czas wykonywanych robót.
5) Wykonanie prac przygotowawczych w pomieszczeniach wraz z przeniesienie sprzêtów, mebli i innych elementów wyposa¿enia we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce oraz zabezpieczenie pozosta³ych sprzêtów i wyposa¿enia znajduj±cych siê na korytarzach
6) Wywóz i utylizacja wszelkich elementów rozbieranych lub demontowanych i podlegaj±cych usuniêciu w placówki.
7) Obudowy grzejników montowane bezpo¶rednio do grzejników p³ytowych przy pomocy dedykowanych zestawów monta¿owych lub montowane na podkonstrukcji do ¶ciany. Kolorystyka obudów zostanie wybrana w trakcie realizacji z pe³nego zakresu kolorystyki producenta. Wykonawca zobowi±¿e siê do przedstawienia minimum 5 wzorów wyciêæ w p³ytach obudów.
8) Roboty towarzysz±ce i niezbêdne do prawid³owego wykonania prac.
9) Prace odtworzeniowe i porz±dkowe wewn±trz budynku.
10) Próby i badania powykonawcze wszelkich wykonanych instalacji.
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmuj±cej ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materia³y.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia, projekt techniczny,STWiOR, przedmiar robót i projektowane postanowienia umowy.
7. Klauzule spo³eczne
1) Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:
a) Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
b) Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê.
c) Warunek, o którym mowa w pkt b) zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególno¶ci wykonuj±cych prace:
• prace przygotowawcze,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty wykoñczeniowe,
• roboty elektryczne i teletechniczne,
• prace porz±dkowe.
d) Szczegó³owy opis obowi±zków wynikaj±cych z klauzuli spo³ecznej znajduje siê w projektowanych postanowieniach umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) Obowi±zki wynikaj±ce z ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia wymogu okre¶lonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W zwi±zku z tym, Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia o jego spe³nieniu. Brak z³o¿enia pisemnego o¶wiadczenia w wyznaczonym terminie bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako niespe³nienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przed³o¿enie o¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej, nie wy³±cza uprawnienia Zamawiaj±cego do weryfikacji spe³nienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci poprzez ¿±danie okazania pojazdów lub dokumentów dotycz±cych pojazdów.
3) Zamawiaj±cy w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la niniejsza SWZ oraz:
1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Projekt techniczny - stanowi±cy za³±cznik nr 7a do SWZ, bêd±cy jednocze¶nie za³±cznikiem do projektowanych postanowieñ umowy;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowi±ca za³±cznik nr 7b do SWZ;
5) Przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik nr 7c do SWZ;

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1599244,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2811623,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599244,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR US£UGI W BUDOWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5222133750

7.3.3) Ulica: Stanis³awa Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1599244,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.