Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346599/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368786194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-627
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 506 52 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@fabrykawody.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fabrykawody.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b56528dd-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b56528dd-1d8b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FW/ZM/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226297,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181358,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa naczyń jednorazowychLp. Artykuł Jednostka miary Przewidywana ilość jednostek
A B C D
1 Tacka głęboka, papierowa, biała, owalna od 14,0 x 20,0 – 16,0 x 22,0 cm., biodegradowalna. opakowanie 100 szt. 1 000
2 Talerz papierowy, biały, okrągły o średnicy od 15,0 – 17,0 cm., biodegradowalny. opakowanie 100 szt. 1 090
3 Kubki do napojów zimnych przezroczyste, papierowe, biodegradowalne, o pojemności od 250 – 300 ml. opakowanie 100 szt. 890
4 Kubki do kawy, herbaty (napoje gorące), białe papierowe, o od 250 – 280 ml., biodegradowalne. opakowanie 100 szt. 1 380
5 Serwetki papierowe o wymiarach 14,0 x 14,0 cm., białe do serwetnika, biodegradowalne. opakowanie 400 szt. 850
6 Noże bambusowe z włókien drzewnych WPC ekologiczne wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarkach, dł.18,0 - 20,0 cm. szt. 50 000
7 Widelce bambusowe WPC ekologiczne wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarkach dł. Od 18,0 - 20,0 cm. szt. 50 000
8 Słomki proste papierowe, białe, o wymiarach od 0,6 x 20,0 – 0,8 x 22,0 cm. (średnica x długość) opakowanie 250 szt. 410
9 Widelczyki do frytek, drewniane, o długości od 7,0 – 8,0 cm, WPC, wykonane z włókien drzewnych przeznaczone do mycia w zmywarkach. opakowanie 1000 szt. 620
10 Parasolki do drinków, kolorowe o długości ok.10 cm opakowanie 144 szt. 260
11 Wykałaczki ozdobne “fireworks”, o długości 15-16 cm, kolorowe opakowanie 100 szt. 450
12 Wykałaczki drewniane, o długości ok. 6,5 cm opakowanie 1000 szt 20
13 Wykałaczki o długości ok. 17,5 cm, “wiatrak” opakowanie 100 szt. 260
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 103446,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa naczyń wykonanych z poliwęglanu.Lp. Artykuł Jednostka miary Przewidywana ilość jednostek
A B C D
1 Talerze o średnicy od 16,5 – 17,0 cm., białe, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce. szt. 600
2 Talerze o średncy od 22,9 – 23,1 cm., białe, wykonane z poliwęglanu , przeznaczone do mycia w zmywarce. szt. 770
3 Bulionówki o pojemności od 250 – 270 ml., białe, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
620
4 Szklanki przezroczyste o pojemności od 200 – 220 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
350
5 Pucharki do deserów przezroczyste, wykonane z poliwęglanu, o pojemności od 380 – 400 ml., wysokości 10,0 – 12,0 cm, średnicy 10,0 – 12,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
410
6 Mieszadełka brzozowe lub inne (d,v,b) ekologiczne opakowanie 1000 szt. 300
7 Szklanki przezroczyste, o pojemności od 300 - 320 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
310
8 Szklanki przezroczyste, o pojemności od 170 - 190 ml., wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
300
9 Szklanki typu long drink, o pojemności poj. od 340 – 360 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
290
10 Kieliszki do wina, o pojemności od 300 -310 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
6
11 Kieliszki do martini, o pojemności od 300 – 320 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
7
12 Kieliszki do koktajli, o pojemności od 330 – 340 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
8
13 Kieliszki do szampana, o pojemności od 170-190 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
opakowanie 12 szt.
7
14 Kieliszki do koniaku, o pojemności od 200-300 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
35
15 Noże drewniane z ząbkami – do drugiego dania, ekologiczne, o długości od 18,0 – 20,0 cm., wykonane z włókien drzewnych, przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
30 000
16 widelce drewniane – do drugiego dania, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 18,0-20,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
30 000
17 Łyżki drewniane, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 18,0 -20,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
36 000
18 Widelczyki drewniane, ekologiczne, wykonane z włókien drzewnych, o długości od 16,0 do 18,0 cm., przeznaczone do mycia w zmywarce WPC.
szt.
32 000
19 Szklanki do piwa, o pojemności d 500 – 600 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
90
20 Kieliszki do wódki, o pojemności od 50 – 60 ml, przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
280
21 Filiżanki do espresso z podstawką, o pojemności od 90 – 100 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt.
75
22 Filiżanki do kawy z podstawką, o pojemności od 220 – 240 ml., przeźroczyste, wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do mycia w zmywarce.
szt. 90
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.5.) Wartość części: 95832,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108330,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124847,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124847,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: One Plex Katarzyna Bendig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112891
7.3.3) Ulica: Kamierowska 11A
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124847,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70559,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70559,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70559,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Bendig One Plex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112891
7.3.3) Ulica: Kamierowska 11A
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124847,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zamówienie na świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026"
- Świadczenie usług asysty technicznej dla wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 6 im. M. Reja w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa samochodu elektrycznego
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ UZUPEŁNIAJĄCEJ ZMIENIAJĄCEJ KONCEPCJĘ ZASILANIA DLA MODERNIZOWANEGO BUDYNKU GŁÓWNEGO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ - drugie post.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi osobami korzystającymi ze wsparcia Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Wyposażenie Żłobka Miejskiego w Blachowni
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowcy z pasją z Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku" cz. 1 i cz. 2
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





