eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek
do Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miodowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 6723803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kollataj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kollataj.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek
do Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894176cb-2cf2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00332607/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja w Zawierciu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0034/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 253333,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do budynku placówki Zamawiającego w sezonie grzewczym 2022/2023.
2. Zamawiający oświadcza, że nabywany węgiel kamienny będzie w 100 % przeznaczony do celów opałowych.
3. Parametry opału stanowiącego przedmiot zamówienia:
-minimalna wartość opałowa: 29 MJ/kg
-granulacja: 0,5-2,5mm
-maksymalna zawartość popiołu: 10 %
-maksymalna zawartość siarki: 1%
-maksymalna wilgotność: 10%
4. Zakres zamówienia podstawowego wynosi 95 ton.
5. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na opał do budynku placówki, Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zamówienia podstawowego o 15 ton.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania wraz z każdą dostawą aktualnego świadectwa jakości w formie dokumentu potwierdzonego „za zgodność z oryginałem”.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli parametrów jakościowych dostawy poprzez zlecenie przeprowadzenia ekspertyzy w odpowiednim laboratorium lub placówce do tego uprawnionej.
8. Zamówienie każdorazowo będzie obejmować transport i rozładunek opału - siłami Wykonawcy i na jego koszt.
9. Zamawiający wymaga, aby opał dostarczany był w opakowaniach (workach) rozłożonych na paletach.
10. Wykonawca zapewni dostawę opału w opakowaniach, które:
a. umożliwią jego identyfikację zgodnie z dokumentem handlowym,
b. nie będą wykazywać oznak naruszenia lub uszkodzenia,
c. zabezpieczają opał przed zawilgoceniem,
d. będą posiadały nadrukowaną informację co najmniej o pochodzeniu opału, wadze pojedynczego opakowania oraz parametrach jakościowych.
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440524,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440524,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440524,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440524,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.