Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00363791/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w budynku Przedszkola Miejskiego im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000263260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Libelta 1
1.5.2.) Miejscowość: Kcynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkoleks@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolekcynia.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8067241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w budynku Przedszkola Miejskiego im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1002f6f-3ffd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PM-K.271.1.806724.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w budynku Przedszkola Miejskiego im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres prac / czynności do wykonania obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego kotła, zasobników c.w.u. i części instalacji c.o.,
b) demontaż i montaż grzejników w całym budynku w celu przepłukania i zamontowania zaworów termostatycznych – 61 kpl.,
c) przygotowanie ścian do malowania (zmycie sadzy, usunięcie luźnego tynku, wyrównanie ścian), odmalowanie pomieszczeń kotłowni,
d) wyrównanie posadzek, uzupełnienie ubytków i ułożenie gresu,
e) udrożnienie nawiewu powietrza do kotłowni,
f) wymiana drzwi wejściowych do kotłowni na drzwi EI30,
g) montaż drzwi pomiędzy kotłownią, a magazynem opału o klasie odporności EI-60,
h) wymiana opraw oświetleniowych na lampy LED, stopień ochrony IP65 wraz z osprzętem,
i) dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb nowej kotłowni,
j) adaptacja pomieszczenia magazynu opału do magazynowania pelletu wraz z wyposażeniem w układ automatycznego napełniania zbiornika pośredniego pelletu (przy kotle),
k) wykonanie układu do napełniania magazynu pelletu wraz z układem odsysania powietrza zwrotnego,
l) szkolenie pracownika Zamawiającego z obsługi zamontowanego kotła i instalacji objętej przedmiotem zamówienia,
m) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych zgodnie z Ustawą o gospodarce odpadami.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 12 SWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów!
3. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z:
- zapisami pkt. 1 powyżej,
- warunkami technicznymi i prawem budowlanym,
- obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi,
- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
III. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, jako warunku złożenia ważnej oferty.
IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca.
V. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt V ppkt 6 SWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w Rozdziale III SWZ.
2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy widniejący w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT” (tzw. biała lista) po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu prawidłowego wykonania zamówienia (protokół odbioru końcowego bez wad istotnych).
3. Zamawiający, na podstawie art. 100 ust. 1 ustawy, informuje, że z uwagi na charakter i przeznaczenie inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia, odstępuje od wymogu sporządzenia OPZ z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż – z uwagi na powyższe – uwzględnienie tych wymagań nie jest uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
VI. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, określa wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. ze zm.).
2. Zarówno Wykonawca jak i Podwykonawca(y) (jeżeli uczestniczy(ą) w wykonaniu zamówienia) winni dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie.
3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę / Podwykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, który zawiera również sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45431100-8 - Kładzenie terakoty
44112310-4 - Ścianki działowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340763,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe KanVex Alexander Alva
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364030140
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.