Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00391242/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 58 326 18 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdbfe6d6-ecda-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zabuodwa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1556666,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. „Zabudowa uszkodzeń wałówprzeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Gdańsku”.
Część nr 1: Zabudowa uszkodzeń wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Gdańsku i Pruszczu Gdańskim
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
- Część zamówienia nr 1 – 56 dni od dnia przekazania terenu.
Uwaga! Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 15.4.1 SWZ i jego skrócenie jest dodatkowo punktowane.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia),
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 249891,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. „Zabudowa uszkodzeń wałówprzeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Gdańsku”.
Część nr 2: Zabudowa uszkodzeń wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Lęborku
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
- Część zamówienia nr 2– 35 dni od dnia przekazania terenu.
Uwaga! Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 15.4.1 SWZ i jego skrócenie jest dodatkowo punktowane.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia),
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 1038980,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zamówienia pn. „Zabudowa uszkodzeń wałówprzeciwpowodziowych na terenie Zarząd Zlewni w Gdańsku”.
Część nr 3: Zabudowa uszkodzeń wałów na ternie Nadzoru Wodnego w Słupsku
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
- Część zamówienia nr 3 – 56 dni od dnia przekazania terenu.
Uwaga! Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 15.4.1 SWZ i jego skrócenie jest dodatkowo punktowane.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia),
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 267794,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263338,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269060,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263338,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314
7.3.3) Ulica: Szczecińska
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-122
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Do 95% zakresu zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263338,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





