Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334156/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBIÓRKA PODŁOGI HALI SPORTOWEJ MOS PRZY UL. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/222608/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBIÓRKA PODŁOGI HALI SPORTOWEJ MOS PRZY UL. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO W OSTRÓDZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29705ada-d428-49ee-ac6e-17397b527ee0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112975,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka podłogi hali sportowej MOS mieszczącej się przy ul. Marszałka Piłsudskiego w Ostródzie. Podłoga hali sportowej o wymiarach 41,94 x 23,20 m posiada nawierzchnię wykonaną z linoleum. Legary użyte do budowy podłogi zostały zaimpregnowane środkiem chemicznym Xylamit. Przeprowadzone badania powietrza wykazały, że środek ten wydziela obecnie niebezpieczne dla zdrowia związki chemiczne. Podłoga hali sportowej przewidziana jest w całości do rozbiórki. Rozbiórka obejmuje również listwy przypodłogowe o wymiarach 60x20 mm, a także odbicie tynków do wysokości 30 cm od powierzchni istniejącej podłogi. Zakres prac został ujęty w przedmiarze robót. Ponadto, w przypadku kolizji istniejącego wyposażenia sali (w tym również osprzętu elektrycznego) z zakresem prac
do wykonania, Wykonawca w ramach wynagrodzenia zdemontuje i złoży zdemontowane wyposażenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót, dokumentacja powykonawcza;
4) wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy materiałów z rozbiórki oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego utylizację (BDO / KPO).
3. Dodatkowe informacje:
1) W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SWZ.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest SWZ oraz załącznikach do SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i systemy referencji technicznych, o których mowa wyżej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
3) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wyżej, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez opisanie tych rozwiązań, tj. podanie odpowiednio: normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, który charakteryzuje oferowane rozwiązania równoważne. Informacje te mogą także zostać podane przez Wykonawcę w przedmiotowych środkach dowodowych, wymaganych w toku postępowania.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiot postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowi pierwszy etap zamówienia obejmującego roboty konieczne do wykonania w celu usunięcia zagrożeń wynikających z przeprowadzonych badań powietrza, które wykazały, że środek użyty do impregnacji legarów wydziela niebezpieczne dla zdrowia związki chemiczne. Kolejne etapy prac będą uzależnione od wyników badań powietrza przeprowadzonych po wykonaniu umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie planuje podziału niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na części, gdyż jego przedmiot jest niepodzielny, a jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Zajkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411412877
7.3.3) Ulica: ul. 21 Stycznia 43/21
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Zajkowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Zajkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W OSTRÓDZIE
- REWITALIZACJA PLACU TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO W OSTRÓDZIE
- Sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej - postępowanie nr 3
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w 2025 roku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 PRZY UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 22 W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na remoncie obiektów Służby Ochrony Państwa (cz. I-IV)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i termomodernizacji budynku Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego w Zawoi.
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu, remont instalacji c.o i cwu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 10 w miejscowości Zabrodzie gm. Kąty Wrocławskie
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 1902E w rejonie msc. Kaszewice
- BZP.271.82.2025 Wykonanie robót budowlanych (...) "Modernizacja obiektów DPS w Nowym Sączu, prace w budynku DPS przy ul. Nawojowskiej 159".
- Remont sali dydaktycznej C w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.