eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce"Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@dobczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43bfc93b-b784-4540-af95-760e53af7a41

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43bfc93b-b784-4540-af95-760e53af7a41

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016531/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i w praktyce.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.15.2025.ANGI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 463634,89 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18936,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu składającego się na tor przeszkód do Młodzieżowych Zawodów Sportowo – Pożarniczych (dalej również jako „sprzęt”), realizowanej w ramach Projektu pn.: „Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce" , w zakresie:
1) Oznaczenie Funkcyjnych (1 kpl);
2) Noszak do węży (6 szt.);
3) Łącznik startowy (1 szt.);
4) Rów Wodny (1 szt.);
5) Płotek drewniana ściana (1 szt.);
6) Tunel (1 kpl.);
7) Kładka (1 szt.);
8) Pojemnik na noszaki (1 szt .);
9) Hydronetka metalowa MDP (2 szt.);
10) Listwa (2 szt.);
11) Tarcza nalewowa z akumulatorem (2 szt.);
12) Stanowisko przyrządów i armatur (1 szt.);
13) Stanowisko Węzłów (1 szt.);
14) Pałeczka sztafetowa- prądownica PW-52 (1 szt.);
15) Drewniana ściana drabiniasta (1 szt.);
16) Płyta pod wąż i gaśnicę (2 szt.);
17) Stojak z poprzeczką (1 szt.);
18) Płotek lekkoatletyczny (1 szt.).

Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części III niniejszej SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierającym zestawienie sprzętu oraz wymagane parametry sprzętu.
Wykonawca w Załączniku 1B do oferty określi parametry oferowanego sprzętu oraz producenta sprzętu.
Dostawy winny zostać wykonane zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca dostarczy w/w sprzęt, na własny koszt i ryzyko, do miejsca dostawy,
tj. do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach, adres: ul. Jagiellońska 44F,
32-410 Dobczyce.
Każdy element dostarczonego sprzętu musi zostać oznakowany zgodnie z zasadami informacji
i promocji obowiązującymi w Programie Interreg Polska-Słowacja 2021-2027, tj. adekwatnej wielkości naklejką odporną na działanie warunków atmosferycznych lub w przypadku sprzętu wykonanego z tekstyliów odpowiednią naszywką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23292,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23292,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej Województwa Małopolskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452285655

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wyki 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23292,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.