Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377333/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów do sterylizacji „2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-545
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/orsk_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów do sterylizacji „2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b3e184-c8b8-4ada-8edf-17fe92bd9f9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037398/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów do sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/APT/39/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38912,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji - część nr 1 Plomby, etykiety do kontenerów sterylizacyjnych.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25594,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji - część nr 2 Pojemniki, koszyki do mycia narzędzi mikrochirurgicznych, drutów Kirschnera i drobnych elementów instrumentarium2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13317,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty nie spełniały warunków zamówienia określonych przez Zamawiającego, w związku z tym podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa napędów ortopedycznych małej i dużej mocy
- Zakup pojazdu osobowego do ewakuacji wraz z adaptacją do przewozu osób na wózku inwalidzkim
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2026
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń i instalacji branży sanitarnej na obiekcie węzeł komunikacyjny Rondo Kaponiera w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych MIGLUSTAT (RDTL)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZENIE ERGOMETRÓW W ILOŚCI 2 SZT.
- Dostawa testów do oznaczania glukozy we krwi, środków opatrunkowych, pomocniczych artykułów medycznych oraz artykułów stomatologicznych na potrzeby Szpitala Drewnica Sp. z o. o.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, terapeutycznych, logopedycznych, muzycznych, programów multimedialnych oraz wyposażenia do zajęć z integracji sensorycznej dla przedszkola w Mieście Łuków.
- Zakup respiratorów dla noworodków oraz inkubatorów hybrydowych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego "
- Dostawa sprzętu szkoleniowego, sprzętu medycznego oraz zestawów ratunkowych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu SP ZOZ .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





