Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282042/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE
„TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje 1 Maja 22
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632424557
1.5.8.) Numer faksu: 632424557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopernik.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39325bfb-bc4a-41a5-9f39-21008a9d70b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE„TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39325bfb-bc4a-41a5-9f39-21008a9d70b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057699/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE „TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Szkolenie dla nauczycieli "Certified Security Engineer : szkolenie na poziomie inżynierskim obejmujące zagadnienia związane z bezpieczeństwem infrastruktury sieciowej o zakresie: przegląd zagrożeń i ataków na wybrane usługi, omówienie najpopularniejszych ataków, wykrywanie ataków, filtrowanie L2, zaawansowana konfiguracja IP->Firewall, port knocking, ataki typu brute-force, wykrywanie skan. portów, kryptografia, rodzaje szyfrów PKI Tunele: L2TP/IPsec, IPSec, SSTP z certyfikatami. Na zajęciach omawiane są ataki m.in. na:: MNDP Winbox, DHCP TCP sync UDP, CMP,FTP,SSH).2 dni (2x8h) dla 5 naucz. x II edycje;Szkolenie musi odbyć się w formie praktycznych zajęć (posiadamy odpowiedni sprzęt i wyposażenie), czyli może być stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.
Kadra szkoleniowa, jak i kwalifikacje uzyskane przez uczestników, muszą być zgodne z postanowieniami zawartymi w ROZPORZĄDZENIEU MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 6 października 2023r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 25656,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Szkolenie dla uczniów z obsługi i konfiguracji serwerów telekomunikacyjnych: szkolenie o zakresie: bud. central, oprog: MultiMAN, BillingMAN,ConfigMAN, PayMAN, funkcje podstawowe: kierowanie ruchu przychodzącego, LCR, ISDN i prezentacja numeru, funkcje podstawowe: ustawienie taryfikacji i BillinMANa, Monitor, Miernik ISDN, Konsola, Telefon CTI, Telefony systemowe CTS-202, studium przypadku, 16h dla 30 ucz. x II edycje, z uwagi na pojemność laboratorium i dostępność sprzętu turę 30 osób należy podzielić na 2 grupy po 15 uczestników. Szkolenie musi odbyć się w formie praktycznych zajęć (posiadamy odpowiedni sprzęt i wyposażenie), czyli może być stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.Kadra szkoleniowa, jak i kwalifikacje uzyskane przez uczestników, muszą być zgodne z postanowieniami zawartymi w ROZPORZĄDZENIEU MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 6 października 2023r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 43718,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Szkolenie dotyczące konfiguracji usług sieciowych, w tym rutingu na systemach: szkolenie o zakresie: TCP/IP-adresacja i podstawy działania, konfiguracja Firewall, konfiguracja prostych sieci bezprzewodowych, kontrola przepływu pakietów (kolejki) – QoS, podst. wiedza dot. routingu statycznego, konfiguracja bezpiecznych tuneli. Czas: 3 dni (3 x 8h) dla 30 ucz. x II edycje, z uwagi na pojemność laboratorium i dostępność sprzętu turę 30 osób należy podzielić na 2 grupy po 15 uczestników. Szkolenie musi odbyć się w formie praktycznych zajęć (posiadamy odpowiedni sprzęt i wyposażenie), czyli może być stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.Kadra szkoleniowa, jak i kwalifikacje uzyskane przez uczestników, muszą być zgodne z postanowieniami zawartymi w ROZPORZĄDZENIEU MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 6 października 2023r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 71472,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrotik Warsaw Training Center Piotr Wasyk Michał Filipek Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272843726
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrotik Warsaw Training Center Piotr Wasyk Michał Filipek Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272843726
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrotik Warsaw Training Center Piotr Wasyk Michał Filipek Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272843726
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-876
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach niestacjonarnych i podyplomowych w ANS w Koninie
- Remont dachów na budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie.
- Dostawa implantów i narzędzi jednorazowego użytku do rekonstrukcji ACL oraz implanty do korekcji stopy.
- Remont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linią PKP w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dotyczących użytkowania USG w praktyce Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - 2 zadania.
- Przeprowadz. praktyk zawodowych z przedm. Opieka i edukacja terapeutyczna w chorobach przewlekłych - choroba nowotworowa dla studentów kier. Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akadem. 2025/2026
- Realizacja szkolenia pt.: "Jak adekwatnie reagować na agresję i autoagresję wśród studentów".
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Organizacja 5 kursów adaptacyjnych dla osób z doświadczeniem migracji - klientów Centrów Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, Pile, Lesznie, Koninie i Kaliszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.