eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa sprzętu komputerowego , aparatów telefonicznych VoIP i licencji oprogramowania w ramach projektu pn. "Wdrożenie e-usług w placówkach POZ" dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego , aparatów telefonicznych VoIP i licencji oprogramowania w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego , aparatów telefonicznych VoIP i licencji oprogramowania w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ” dla Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a716978f-3779-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, określony we wniosku o dofinansowanie Projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00- 0074/22 - Nabór nr 1/POZ2 - REACT/2022

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115700,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego”
A Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu:
1. Komputer typu PC - 23 szt.
2. Monitor do zestawu komputerowego - 23 szt.
3. Oprogramowanie biurowe typu Office - 23 szt.
4. Zestaw bezprzewodowy składający się z myszy i klawiatury - 23 zestawy
5. Urządzenia druku wielofunkcyjne monochromatyczne- 4 szt.
6. UPS – 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
2) Wszystkie elementy urządzenia tzn. elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
3) Minimalny okres gwarancji w systemie door to door lub ONSITE ,na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4) Ze względu na wewnętrzne procedury zabezpieczenia danych uszkodzony dysk komputera zawsze pozostaje u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 93986,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: „Dostawa aparatów telefonicznych VoIP”
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu:
1. Telefony VoIP abonenckie - 26 szt.
2. Telefony VoIP systemowe - 4 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz termino-we wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obo-wiązujących przepisów prawa.
2) Wszystkie elementy urządzenia tzn. elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
3) Minimalny okres gwarancji w systemie ONSITE lub door to door ,na przedmiot zamó-wienia wynosi 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej

4.5.5.) Wartość części: 19001,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: „Dostawa licencji oprogramowania e-Archiwum.”
A. Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji modułu oprogramowania eArchiwum do systemu e-zdrowie mMedica dla 28 użytkowników wraz z wdrożeniem..

B. Minimalne warunki licencji.
1) Licencja terminowa na okres minimum 13 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
2) Licencja niewyłączna ograniczona terytorialnie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3) Licencja obejmuje prawo Zamawiającego do zainstalowania kopii oprogramowania na jego komputerze Zamawiającego albo do podmiotu świadczącego dla Zamawiającego usługi hostingu oprogramowania.
4) Licencja obejmuje prawo do wykonania jednej kopii bezpieczeństwa, wyłącznie do własnego użytku.
5) Brak wyłączenia odpowiedzialności Wykonawcy za skutki korzystania z oprogramowania, chyba że szkoda wyrządzona Zamawiającemu wynika z okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
6) Przyznanie licencji nie oznacza nabycia prawa autorskiego majątkowego do oprogramowania i rozwiązań zastosowanych w oprogramowaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2713,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93626,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128527,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93626,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93626,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21674,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24954,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21674,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRAL Katarzyna Fitas - Antczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581827128

7.3.4) Miejscowość: Stąporków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21674,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.