eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Wykonanie parkingu przy Urzędzie Miejskim



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie parkingu przy Urzędzie Miejskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLACHOWNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blachownia.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://blachownia.logintrade.net/rejestracja/ustawowowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie parkingu przy Urzędzie Miejskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f0211fd-43e8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000159/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie parkingu przy Urzędzie Miejskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378322/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącego parkingu zlokalizowanego przy budynku Urzędu Miejskiego w Blachowni oraz terenu przyległego. Wykonanie modernizacji obejmie wymianę nawierzchni (kostka ażurowa i kostka pełna), wykonanie odwodnienia (wpustów, włączeń do kolektora), ukształtowanie spadków terenu, wykonanie krawężników oraz wyrównanie terenów i wykonanie dosiewu trawy wraz z nasadzeniami. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz projekt zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - stosownie do Art.222. ust. 4. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129
z 2021r z późn. zm.) – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
tj. brutto 540.000,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy złotych 00/100gr). W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia wpłynęło siedem ofert. Do wyboru ofert zastosowano kryterium okres gwarancji 40% oraz cenę 60%. Wszyscy oferenci zaproponowali taki sam, 60-cio miesięczny okres gwarancji, natomiast wszystkie z zaoferowanych cen, spośród ofert które nie podlegają odrzuceniu, przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Gminy Blachownia, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany przepisami art. 255 ust. pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych musiał unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 5 października 2022 roku.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.