eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajgródBudowa studni głębinowej w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie – ujęcie ul. Podchoinki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Rajgród

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2721940

1.5.8.) Numer faksu: 86 2721941

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aliszewska@umrajgrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4365e91-4b04-4cb2-8d4d-bd3ee0b09a3b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie – ujęcie ul. Podchoinki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4365e91-4b04-4cb2-8d4d-bd3ee0b09a3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045721/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa studni głębinowych wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie – ujęcie ul. Podchoinki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa studni głębinowej
w Rajgrodzie – ujęcie ul. Podchoinki”.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje swym zakresem m. in.:
1) budowę nowej studni głębinowej SWA4 – zgodnie z dokumentacją,
2) likwidację studni (otworu studzienniczego ) SW4
3) zapewnienie nadzoru geologicznego nad realizacją przedmiotu zamówienia.
4) Wykonanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji, w tym w szczególności:
1. operatu kolaudacyjnego;
2. kosztorysów podwykonawczych;
3. załącznika do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającego zasoby ujęcia, zgodnie z projektem geologicznym:
a) 4 egz. w wersji papierowej,
b) 1 egz. w wersji elektronicznej (min. w pliku edytowalnym np. docx. i pliku pdf.),
c) zgodnie art.93 ust 1 ustawy Prawo geologiczne I górnicze.
4. dokumentację likwidacji utworu wiertniczego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie innych dokumentacji geologicznych (Dz. U. z 2020 r., póz.2449). Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu zgodnie z art. 93 ust. 8 Prawo geologiczne i górnicze:
a) 1 egz. w wersji papierowej,
b) 3 egz. w wersji elektronicznej
2. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji
o pozwoleniu na budowę.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, - Załącznik nr 9 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz projekt umowy – Załącznik nr 4
do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, w części dotyczącej wyłącznie budowy studni głębinowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273689,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273689,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273689,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geologiczne TRAP Kazimierz Figarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550482480

7.3.3) Ulica: Porosły-Kolonia

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 10-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273689,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.