Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRAŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Brańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7375005
1.5.8.) Numer faksu: 85 7375363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bransk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c0c11f-2708-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018379/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha” adres: ul. Rynek 17, 17-120 Brańsk w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Wewnątrz budynku:
Przebudowa ścian działowych w celu zapewnienia niezbędnych pomieszczeń dla nowej funkcji lokalu.
Poszerzenia istn. otworu drzwiowego w ścianie wewnętrznej nośnej [w celu połączenia pomieszczeń] oraz wykucie nowego otworu drzwiowego w ścianie nośnej [wejście do WC niepełnosprawnych].
Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu istniejącego otworu drzwi wejściowych od strony południowej [wykucie wykonanego kiedyś zamurowania otworu] oraz wstawienie drzwi zewnętrznych.
Roboty remontowe budowlane: wykonanie nowych warstw posadzkowych, wykonanie nowych tynków, zabudowy pionów wod-kan i C.O., wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych, roboty malarskie i renowacyjne.
Roboty instalacyjne: wykonanie na nowo całej instalacji elektrycznej i sanitarnej z dostosowaniem do nowej funkcji.
2) Na zewnątrz budynku:
[dotyczące budynku] - Zabezpieczenie elementów ścian zewnętrznych do odporności ogniowej REI 120 i EI60 na wskazanych odcinkach ścian w poziomie kondygnacji parteru [budynek nr 17 i 19] poprzez wymianę docieplenia tych ścian wykonanego ze styropianu na docieplenie z wełny skalnej niepalnej.
[dotyczące zagospodarowania terenu] - Przebudowa schodów zewnętrznych przed głównym wejściem do budynku w celu dostosowania ich do komunikacji osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano podnośnik pionowy (windę) dla osób niepełnosprawnych skomunikowaną z przebudowanymi schodami przed głównym wejściem. Od strony południowej zaprojektowano schody konstrukcji stalowej jako komunikacja przed wyjściem ewakuacyjnym z pomieszczeń Klubu Malucha. Poza wyżej wymienionymi planuje się przełożenie i poprawienie wyprofilowania utwardzenia z kostki brukowej przed nowymi obiektami.
1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we:
1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;
Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.
1.6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi zniszczeniami we własnym zakresie oraz do zapewnienia bezpieczeństwa przejścia w miejscach wykonywania robót.
2) Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, będącej załącznikiem do SWZ.
3) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.
5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.
6) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata.
1.6. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.
1.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.
1.8. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
1.9. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.10. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.
1.7. Uwagi:
1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.
2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.
1.8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.
1.9. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
1.10. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.11. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432113-9 - Kładzenie parkietu
45443000-4 - Roboty elewacyjne
44220000-8 - Stolarka budowlana
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
42416100-6 - Windy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 28.06.2024 r. do godz. 9:00 została złożona jedna oferta.
Przed otwarciem ofert Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 866 571,42 zł brutto.
Cena złożonej oferty, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku przeprowadzonej analizy finansowej ustalono, iż Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia do oferty z najniższą ceną.
W tym stanie faktycznym i prawnym, unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest w pełni zasadne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
- Adaptacja Sali Szkoleniowo - Specjalistyczej dla PCPR realizowana w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.