eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³aszkiWYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH ( ¦WIETLICE WIEJSKIE)_2



Og³oszenie z dnia 2025-09-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH
( ¦WIETLICE WIEJSKIE)_2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA B£ASZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³aszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blaszki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKACH GMINNYCH
( ¦WIETLICE WIEJSKIE)_2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f95d2c5e-0bf4-47a8-b3fc-d8d7a2eeda82

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00402667

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00052879/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Roboty remontowe w budynkach gminnych i zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w Gminie B³aszki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/139/procurement

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/139/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13.1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej.
13.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem
Systemu E-Zamówienia Publiczne GMINA B£ASZKI, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem
https://e-zamowienia.blaszki.pl
13.3. Wszelkie informacje dotycz±ce postêpowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, og³oszenie
wyników itp. bêd± zamieszczone na Systemie e-ZP dostêpnym pod adresem https://e-zamowienia.blaszki.pl
13.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w
Systemie e-ZP.
13.5. Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
13.6. Zaleca siê rejestracjê konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
13.7. U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to
równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
13.8. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Urzêdu Miejskiego w
B³aszkach.
13.9. W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne)
oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak RIZ.271.51.25 pn. ,, Wykonanie prac remontowych w budynkach gminnych ( ¶wietlice wiejskie)_2” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2022.1710 z pó¼n. zm.)
1) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; a tak¿e odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 26 wrze¶nia 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych;
2) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
3) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
4) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
6) Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art.16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.51.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych w budynku gminnym ( ¶wietlica wiejska) w msc: ¯elis³aw.
Szczegó³owo zakres robót okre¶laj±: przedmiary robót stanowi±ce za³±cznik do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany do oznakowania i utrzymywania na w³asny koszt oznakowania
tymczasowego robót przez ca³y okres realizacji a tak¿e do jego demonta¿u po zakoñczonych robotach, wykonania
niezbêdnych badañ i pomiarów, uporz±dkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujêtych w przedmiarze robót a
koniecznych do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±.
Minimalny okres gwarancji na roboty objête przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji 60
miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego.
D³ugo¶æ okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Przedmiot umowy musi by¶ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuk±
budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. oraz wymogami niniejszej SWZ.
Prace bêd±ce przedmiotem zamówienia wykonane musz± byæ przy u¿yciu materia³ów i urz±dzeñ w³asnych.
W przypadku okre¶lenia w dokumentacji nazw w³asnych wyrobów, producentów, oznaczeñ handlowych itp. nale¿y
traktowaæ je jako przyk³adowe i zastosowaæ materia³y równowa¿ne o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w
dokumentacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =
1 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych w budynku gminnym ( ¶wietlica wiejska) w msc:
Gruszczyce.
Szczegó³owo zakres robót okre¶laj±: przedmiary robót stanowi±ce za³±cznik do SWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany do oznakowania i utrzymywania na w³asny koszt oznakowania
tymczasowego robót przez ca³y okres realizacji a tak¿e do jego demonta¿u po zakoñczonych robotach, wykonania
niezbêdnych badañ i pomiarów, uporz±dkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujêtych w przedmiarze robót a
koniecznych do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±.
Minimalny okres gwarancji na roboty objête przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji 60
miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego.
D³ugo¶æ okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Przedmiot umowy musi by¶ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuk±
budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. oraz wymogami niniejszej SWZ.
Prace bêd±ce przedmiotem zamówienia wykonane musz± byæ przy u¿yciu materia³ów i urz±dzeñ w³asnych.
W przypadku okre¶lenia w dokumentacji nazw w³asnych wyrobów, producentów, oznaczeñ handlowych itp. nale¿y
traktowaæ je jako przyk³adowe i zastosowaæ materia³y równowa¿ne o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w
dokumentacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =
1 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy stawia w postêpowaniu dla czê¶ci 2 zamówienia - warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023.682 ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r.
poz. 831) lub odpowiadaj±ce im zakresem uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych
przepisów, która pe³niæ bêdzie funkcje kierownika budowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie
wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie podmiotowych ¶rodków
dowodowych. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postêpowania odbêdzie siê na
podstawie o¶wiadczeñ wstêpnych z³o¿onych wraz z ofert±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie
podmiotowych ¶rodków dowodowych. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczeñ wstêpnych z³o¿onych wraz z ofert±.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê wykonawcy sk³ada siê:
a) formularz ofertowy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) kosztorysy ofertowe – sporz±dzony w formie uproszczonej w oparciu o za³±czone do SWZ przedmiary robót, stanowi±ce
integraln± czê¶æ oferty,
c) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp – przygotowane wg wzoru stanowi±cego za³±czniki nr 2 i nr 3
do SWZ.
d) Zamawiaj±cy na potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru; pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika ze z³o¿onych dokumentów. Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej
tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj
uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do
których upowa¿niony jest Pe³nomocnik. Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia
dokumentów, o któtych mowa wy¿ej ( KRS, CEIDG), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca, wskaza³ te dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
e) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy,
f) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) –
je¿eli dotyczy
g) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, któr± czê¶æ zamówienia, wykonaj± poszczególni wykonawcy ( wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium dla 2 czê¶ci zamówienia w wysoko¶ci: 3 000,00 (trzy tysi±ce z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 16.2 ppkt 2–4, wykonawca
przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w B³aszkach
nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090
7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu
zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêta data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego.
9. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez
Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w
okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 -5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 11.1. SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a
pe³en zakres dostaw wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki, o¶wiadczenie powinno odzwierciedlaæ ten fakt.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 8 do SWZ.
c) brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.
1 pkt 1, 2 i 5, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego ( dz. u. z 2022 r. poz. 835) musi spe³niaæ samodzielnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie.
9.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz±
podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych wykonawców, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 18.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do 17.09.2025 r. do godz. 10:00. Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-17 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.