Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00329484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00340949/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00343891/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9e59c2-e04c-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9e59c2-e04c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055238/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Instalacja nowych kamer wraz z demontażem starych -MSMW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących kamer oraz instalacja nowych urządzeń w celu modernizacji punktów kamerowych Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
2. Zadaniem Wykonawcy będzie:
1) pobranie kamer z magazynu Zamawiającego i ich zaprogramowanie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (m.in. zachowanie dotychczasowej adresacji IP, hasła itp.);
2) demontaż istniejących i wyeksploatowanych kamer w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z tabelą nr 2;
3) przetestowanie zdemontowanych urządzeń, sporządzenie opinii technicznej dla każdej kamery oraz zdeponowanie urządzeń w magazynie Zamawiającego;
4) instalacja i uruchomienie nowych urządzeń w miejsce zdemontowanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114980,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219678,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114980,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKSO- TECH Piotr Szota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833225872
7.3.3) Ulica: Raduńska 36/22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114980,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego: 30 dni od daty złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku mieszkalnego i budynku usługowego na działkach nr 74/3 i 74/4 obr. 0704 w Gdańsku"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów oraz urządzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunochemiluminescencji, materiałów zużywalnych do analizatora, materiału kontrolnego i kalibratorów wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia: Zadanie I - remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont podłogi korytarza na parterze budynku; Zadanie II - dostarczenie i montaż urządzeń systemu kontroli i monitoringu.
- Wykonanie modernizacji systemów monitoringu wizyjnego (CCTV) w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych (PDOZ) w KPP Szczytno, KPP Ełk oraz opcjonalnie KPP Nidzica (zaprojektuj i wybuduj)- 3 zadania.
- Roboty budowlane w I/Kołobrzeg oraz I/Szczecinek (3 części)
- Budowa pumptracka przy kompleksie boisk przy ul. Wiosennej w Złotoryi
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.