eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagrodnoRadziechów-droga dojazdowa do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Radziechów-droga dojazdowa do gruntów rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGRODNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Zagrodno

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-516

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzagrodno@zagrodno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagrodno.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1143156

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Radziechów-droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30ea05f-d68d-424a-9815-e8973eeb8667

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067668/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Radziechów-droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.25.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje remont drogi wraz z istniejącym odwodnieniem powierzchniowym i istniejącym przepustem w km 0+040. Adres inwestycji: Dz. 299/1 i 299/2 Radziechów – Okmiany. Jednostka ewidencyjna: 007 teryt 0022605_2.
2. Zakres remontu wynosi 644 mb i polega na ścince poboczy i uformowania nasypu pod pobocza. Wykonaniu profilowania pod nowe warstwy konstrukcyjne na szerokość jezdni i poboczy czyli na szerokość 5,0 m. Istniejący grunt stabilizujemy cementem na miejscu. Podbudowę stanowić będzie kruszywo łamane 0/31,5 gr. 20 cm. Nawierzchnia bitumiczna w dwóch warstwach. Uzupełnieniu poboczy z kruszywa łamanego. Zjazdy na drogi planowane są o nawierzchni bitumiczna, natomiast na pozostałe działki o uprawiane rolniczo o nawierzchni tłuczniowej. Droga uzyska nową nawierzchnię bitumiczną na całej długości jezdni o szerokość podstawowej 4,0 m.
3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) następującymi kodami i nazwami: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg wiejskich, 45233220-7 Roboty nawierzchniowe, 45233223-8 Roboty w zakresie frezowania nawierzchni, 45233340-4 Roboty fundamentowe w zakresie dróg, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg.
4. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. W przypadku konieczności opracowania projektu organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia Wykonawca odpowiada w całości za prawidłowość wykonania prac. Wykonawca złoży do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienie o zakończeniu robót oraz wniosek o pozwolenie na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
5. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do budowy muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych.
6. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Przewiduje się roboty towarzyszące oraz tymczasowe, w szczególności są to:
- wykonanie dokumentacji powykonawczej;
- wykonanie zabezpieczenia robót zrealizowanych;
- dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów;
- transport i rozładunek na miejscu robót wszystkich materiałów;
- wywóz, zagospodarowanie materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, odpadów itp. oraz utylizację zgodnie z ich rodzajem,
- demontaż istniejących instalacji i urządzeń;
- inne uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zakresu robót.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót ujęty został w dokumentacji projektowej (Dokumentacji technicznej przebudowy drogi, opisie technicznym, PZT, przekrojowi drogi) załączonych do niniejszego SWZ.
9. Wymagana gwarancja na wykonany przedmiot umowy - co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego.
10. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XX ust. 2 pkt 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343170 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503279,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343170 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992507768

7.3.3) Ulica: Gajowa

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343170 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.