eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzewnieRemont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297613409

1.5.8.) Numer faksu: 297613445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/159448

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c92f68d-175c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047168/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont ośrodka zdrowia w Rzewniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
Branża budowlana:
• remont (wewnątrz) budynku ośrodka zdrowia (pomieszczenia wg dokumentacji technicznej),
• remont budynku gospodarczego ;
• zagospodarowanie terenu – utwardzenie części terenu na miejsca parkingowe.
• demontaż istniejącego ogrodzenia od strony północnej i wschodniej,
• demontaż wiaty śmietnikowej.
Branża elektryczna:
• Instalacja zasilająca i gniazd wtyczkowych,
• Instalacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego,
• Instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych,
• Instalacja przeciwprzepięciowa i ochrony od porażeń,
• Instalacje teletechniczne,
Branża sanitarna:
Wewnętrzne instalacje wod-kan, c.o. i wentylacji, biały montaż
Szczegółowy zakres robót budowlanychzostał określony w załącznikach:
a) Załączniki nr 8a do SWZ – Przedmiar robót branża budowlana
b) Załącznik nr 8b do SWZ – Przedmiar robót branża elektryczna
c) Załącznik nr 8c do SWZ – Przedmiar robót branża sanitarna
d) Załączniki nr 9a do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branża budowlana
e) Załączniki nr 9b do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branża elektryczna
f) Załączniki nr 9c do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branża sanitarna
g) Załącznik nr 10a do SWZ – Projekt budowlany branża budowlana
h) Załącznik nr 10b do SWZ – Projekt budowlany branża elektryczna
i) Załącznik nr 10c do SWZ – Projekt budowlany branża sanitarna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-BUD Zakład Budownictwa Ogólnego Usługi Transportowe Tomasz Andrzej Węgłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5680005541

7.3.3) Ulica: Kosynierów 2

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.