eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym wraz z zapewnieniem wsparcia dla tego systemu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35920202-34f0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.32.2022.317.PKO[EPW]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa dwóch sztuk systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym spełniających wymagania określone w tabeli A i B znajdującej się
w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „Systemem”;
2) świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego na dostarczony System, którego wymagania zostały określone w tabeli B znajdującej się w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ;
3) dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji i dostarczonego Systemu na etapie dokonywania odbiorów. Dokumentacja – oznacza dokumenty, specyfikacje i instrukcje dotyczące Systemu dołączone przez Wykonawcę; w szczególności mogą to być instrukcje/dokumenty opracowane przez producenta lub dystrybutora Systemu - w postaci elektronicznej (np. w formacie PDF);
4) przeszkolenie z dostarczonego Systemu zgodnie z wymaganiami określonymi w tabeli C znajdującej się w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia:
Tj.: Przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w:
1) ust. 1 pkt 1) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
2) ust. 1 pkt 3) i 4) zrealizowany zostanie w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
3) ust. 1 pkt 2) realizowany będzie przez okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania rozpoczęcia korzystania z Systemu (w przypadku wątpliwości przyjmuje się, że dniem tym jest dzień odbioru wskazany w Protokole odbioru , o którym mowa w § 7 ust. 6) Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (...)”
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert tj.: do dnia 13 października 2022r. do godziny 09:00 nie została złożona
żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacja o unieważnieniu postępowania została opublikowana na platformie Zakupowej Zamawiającego w dniu 13.10.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.