eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Najem wózka jezdniowego podnośnikowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem wózka jezdniowego podnośnikowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa 76

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 380 20 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 380 20 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.radkom.com.pl/postepowanie-30-2022/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem wózka jezdniowego podnośnikowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5044bed-44ac-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest najem wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia (bez obsługi operatorskiej), który będzie wykorzystywany do przemieszczania i załadunku odpadów na linię sortowniczą w hali przyjęć, przesegregowanych odpadów na środki transportu, do przenoszenia kompostu oraz innych materiałów sypkich typu gruz na placach składowych.

2. Charakterystyka maszyny stanowiąca przedmiot zamówienia - wymagania
Udźwig - min. 4500 kg (przy złożonym wysięgu)
Wysokość podnoszenia - min. 7000 mm bez podpór
Zasilanie - Diesel
Moc silnika - Min. 101 KM
Kabina przeszklona, pełna, ogrzewana i klimatyzowana
Oświetlenie robocze z przodu i z tyłu
Przednia szyba zabezpieczona przed uderzeniem z zewnątrz - krata
Ogumienie przemysłowe (nowe) - opony pełne z amortyzacją
Zaczep transportowy
Dodatkowe złącze hydrauliki do osprzętu
Uwalnianie ciśnienia w 3 obwodzie z przycisku
Wyłącznik masy
Łyżka do materiałów sypkich - 3 – 3,5 M³
Redukcja do osprzętu MANITOU MLT 634
Chwytak do beli sprasowanych (kostek)
Widły

3. Wymagania dodatkowe:
a) Maszyna powinna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (OC,AC,NNW) przez cały okres obowiązywania umowy oraz posiada wymagane zezwolenia UDT dopuszczające ją do pracy.
b) Wykonawca dostarczy maszynę do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
c) Wykonawca na własny koszt zapewni odbiór maszyny lub jej wymiany w przypadku konieczności dokonania napraw poza siedzibą Zamawiającego.
d) Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami niezbędnymi dla prawidłowego użytkowania maszyny stanowiącej przedmiot najmu oraz likwidację szkód włącznie z wymianą ogumienia oraz pełną naprawą osprzętu w tym wymianą lemiesza.
e) Wykonawca dostarczy i uzupełni płyny eksploatacyjne takie jak: oleje, smary, płyn chłodzący (na tak zwaną „dolewkę”).
f) Wykonawca na własny koszt będzie prowadził dziennik konserwatora oraz przeglądy konserwatora.
g) Wykonawca ponosi koszty bieżącej eksploatacji maszyny z wyjątkiem kosztów paliwa, płynu Adblue, płynów do spryskiwaczy i kosztów operatora do obsługi maszyny, które ponosi Zamawiający.
h) Wykonawca przeszkoli nie mniej niż trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, bieżącej konserwacji i zasad użytkowania dostarczonej maszyny.
i) Czas reakcji na zgłoszenie e-mailem awarii (usterki) - do 24 h.
j) Czas usunięcia zgłoszonej e-mailem awarii do 3 dni od zgłoszenia (wliczając dzień zgłoszenia
w okresie usunięcia awarii)
k) Podstawienie maszyny zastępczej o parametrach nie gorszych od przedmiotu najmu do trzeciego dnia roboczego, wliczając sobotę jako dzień roboczy.
l) Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmiany czasu trwania najmu .
INFORMACJA DODATKOWA:
- zgłoszenie awarii będzie następowało w godzinach pracy Zamawiającego
tj. od poniedziałku od godz. 6:00 do soboty do godz. 18:00.

4. Miejsce usługi: ZUOK , ul. Witosa 94 w Radomiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu przetargowym przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (590 400,00 zł brutto), a Zamawiający nie zdecydował się jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664140,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.