eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zabudowa studni ch³onnych przy ul. Stefana Batorego



Og³oszenie z dnia 2022-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zabudowa studni ch³onnych przy ul. Stefana Batorego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rybnik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa studni ch³onnych przy ul. Stefana Batorego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f3ce844-4f97-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00402087

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001828/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Zabudowa studni ch³onnych przy ul. Stefana Batorego - Osiedle Le¶ne Zacisze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia bêd± udostêpniane na stronie internetowej:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.81.2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów
i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty)
oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê
z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zam_pub@um.rybnik.pl
9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email zam_pub@um.rybnik.pl
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.81.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 406504,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabudowa studni ch³onnych przy ul. Stefana Batorego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ kanalizacyjna:
 rury kanalizacyjne z PVC-U, lite Ø200 86,90 m
 studnie rewizyjne ¿elbetowe DN 1200mm 1,0 stud.
 wpust deszczowy z osadnikiem DN 500 mm 13,0 szt.
 studnie ch³onne ¿elbetowe DN 2000 mm 7,0 szt.
Inwentaryzacja stanu technicznego nieruchomo¶ci:
• Nale¿y zinwentaryzowaæ wszystkie budynki (mieszkalne, gospodarcze, us³ugowe i inne) zlokalizowane bli¿ej ni¿ 20 m od robót budowlanych.
• Przed przyst±pieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakoñczeniu obowi±zkiem Wykonawcy jest sporz±dzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych.
• Zakres inwentaryzacji winien obejmowaæ miêdzy innymi: przedmiot i cel inwentaryzacji, lokalizacjê obiektu na gruncie wraz z za³±cznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomo¶ci wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-u¿ytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentacjê zdjêciow±. Inwentaryzacjê nieruchomo¶ci winien wykonaæ rzeczoznawca (osoba posiadaj±ca stosowne uprawnienia).
Do inwentaryzacji winno byæ za³±czone pisemne o¶wiadczenie w³a¶ciciela obiektu budowlanego, ¿e zapozna³ siê z inwentaryzacj± i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisaæ w o¶wiadczeniu albo za³±czniku do o¶wiadczenia).
Ogólne wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia
1. Zamawiaj±cy wymaga zastosowania materia³ów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie mo¿na wykorzystywaæ materia³u z korytowania i rozbiórek.
3. Studnie rewizyjne i ch³onne ¿elbetowe nale¿y zakoñczyæ w³azem ¿eliwnym typu ciê¿kiego D400 kN, z ¿eliwa szarego.
4. Studzienki ¶ciekowe nale¿y zakoñczyæ wpustem jezdniowym ¿eliwnym klasy D400 kN, z ¿eliwa szarego, z zawiasem i ryglem.
5. Podbudowê z kruszywa ³amanego nale¿y wykonaæ z nowego materia³u naturalnego o zawarto¶ci ziaren o powierzchni przekruszonej i ³amanej C90/3.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zastosowania materia³ów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu.
7. Materia³y z rozbiórki we wszystkich bran¿ach przedmiarowych, które Zamawiaj±cy uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiaj±cego na w³asny koszt nale¿y dostarczyæ na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich S³u¿b Komunalnych i powinny byæ uk³adane w nastêpuj±cy sposób:
- kszta³tka betonowa 6 cm w ilo¶ci – 10 warstw / na palecie
8 cm w ilo¶ci – 8 warstw / na palecie
- krawê¿niki drogowe w ilo¶ci 10 sztuk / na palecie (2 warstwy po 5 szt. na warstwie)
- p³yty 35x35 ilo¶ci 60 sztuk / na palecie – 10 warstw po 6 szt. na warstwie.
Inne nie wskazane wy¿ej materia³y nale¿y uk³adaæ w sposób wskazany przez kierownika magazynu RSK lub magazynierów.
8. Zamawiaj±cy zak³ada, ¿e roboty bêd± prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzglêdnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
9. Roboty maj± byæ prowadzone w sposób zapewniaj±cy przejazd i doj¶cia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzd³u¿ ulicy.
10. Regulacja ¿eliwnych w³azów, studzienek kanalizacyjnych studni ch³onnych i kratek ¶ciekowych wpustów ulicznych nale¿y wykonaæ przy u¿yciu mrozoodpornej, szybkowi±¿±cej, nie kurcz±cej siê zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym.
11. Wykonawca jest zobligowany do wykonania pe³nej dokumentacji powykonawczej do dnia odbioru. Mapa powykonawcza winna zawieraæ rzêdne wysoko¶ciowe studni (góra i dó³), kratek ¶ciekowych oraz zasuw.
12. Obowi±zkiem wykonawcy jest wykonanie, zaopiniowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót budowlanych, koszty z tym zwi±zane oraz koszty wprowadzenia, utrzymania i likwidacji tymczasowego oznakowania le¿± po stronie Wykonawcy i nale¿y je uwzglêdniæ w wynagrodzeniu.
13. W trakcie utrudnieñ drogowych Wykonawca jest zobligowany do pomocy mieszkañcom nieruchomo¶ci pozbawionych dojazdu np. w ramach wystawiania pojemników z nieczysto¶ciami w wyznaczonym terminie.
Zamawiaj±cy udostêpni bezp³atnie na potrzeby realizacji umowy wszelkie posiadane materia³y i informacje, o ile ich udostêpnianie nie jest regulowane odrêbnymi przepisami lub zapisami odrêbnych umów lub licencji;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w SWZ w rozdziale XXIV

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej o warto¶ci tego zakresu minimum 250.000,00 PLN brutto ka¿da
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ kanalizacyjnych, wodoci±gowych, posiadaj±ca do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedn± robot± budowlan± w zakresie wykonania kanalizacji o warto¶ci tego zakresu minimum 250.000,00 PLN brutto ka¿da.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane oraz w³a¶ciwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami).
W przypadku inwestycji, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie
w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia inwestycji
(w przypadku inwestycji rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy wykonanych robót musi byæ spe³niony:
1) przez Wykonawcê samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem (np. Konsorcjum), do¶wiadczenie bêdzie oceniane w zale¿no¶ci od konkretnego zakresu udzia³u tego Wykonawcy, a wiêc jego faktycznego wk³adu
w prowadzenie dzia³añ, które by³y wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ.
2. Okres, o którym mowa w pkt 1a, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub us³ug, które wykonywa³ wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powy¿ej dotycz± robót budowlanych i/lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Kosztorys.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 sk³adaj± odrêbnie:
1) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy,
5. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ze Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci informacje wymienione w rozdziale X pkt 4 SWZ.
7. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
8. Pe³nomocnictwo z³o¿one w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz
z ofert± przez osobê, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego rejestru s±dowego) – pe³nomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie, sk³adaj±
odrêbnie ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w swoim imieniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w ni¿ej opisanych przypadkach:
1) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót ze wzglêdu na wyst±pienie zdarzeñ losowych (w szczególno¶ci: klêska ¿ywio³owa, znaleziska niewybuchów, archeologiczne oraz przyrodnicze),
2) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót ze wzglêdu na wyst±pienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem
(nie wykazanym lub inaczej wykazanym w dokumentacji przetargowej),
3) przed³u¿enie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego z powodu stwierdzenia konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ) niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót o czas, na jaki roboty zosta³y wstrzymane,
4) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile bêd± trwa³y opady deszczu nieprzerwanie w okresie powy¿ej 3 dni, które nie pozwol± na realizacjê robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej –
z wy³±czeniem okresu zimowego od 1 grudnia do 31 marca,
5) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile bêd± trwa³y warunki atmosferyczne - inne ni¿ opady deszczu, które nie pozwol± na realizacjê robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (np. opad gradu, ¶niegu, wystêpowanie mrozu, zamarzniêty/ rozmok³y teren w wyniku panuj±cych warunków atmosferycznych) – z wy³±czeniem okresu zimowego od 1 grudnia do 31 marca,
6) przed³u¿enie terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia protestów spo³ecznych zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, które nie pozwol± na realizacjê robót budowlanych o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót,
7) w zakresie zmian warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1, w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia warto¶ci umownej w wyniku przeliczenia ostatecznie wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego ilo¶ci robót budowlanych niewykraczaj±cych poza zakres zamówienia i cen jednostkowych za poszczególne roboty okre¶lone
w kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie zostanie zmienione o warto¶æ wynikaj±c± z przedstawionego przez Wykonawcê i zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego kosztorysu powykonawczego na podstawie aneksu.
2. Podstaw± przed³u¿enia terminu umownego jest zg³oszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcê w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny potwierdzone ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego w formie pisemnej. Przed³u¿enie terminu nast±pi w oparciu o aneks do umowy. Podstaw± sporz±dzenia aneksu do umowy bêdzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiaj±cy potwierdzi okres wstrzymania realizacji umowy na podstawie okoliczno¶ci opisanych w ust. 1. Zg³oszenia dokonane po up³ywie terminu wykonania umowy s± bezskuteczne. Przed³u¿enie czasu realizacji umowy mo¿liwe jest o liczbê dni kalendarzowych przekroczenia podanych wy¿ej terminów.
3. Umowa mo¿e zostaæ przed³u¿ona o tyle dni ile trwa³o b±d¼ o mo¿liwy do przewidzenia termin, w którym trwaæ bêdzie wstrzymanie robót. Przy czym termin mo¿liwy do przewidzenia ulega skróceniu do dnia nastêpuj±cego po dniu ust±pienia przyczyny wstrzymania robót.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu, o którym mowa w ust. 2 tak¿e w przypadku dalszej realizacji umowy przez Wykonawcê bêd±cego w zw³oce z jej wykonaniem, po terminie okre¶lonym w § 5.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.