Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00425214/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00433587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00441801/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00482567/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Traugutta 15
1.4.2.) Miejscowość: Łazy
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 6729422
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401992
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00399701
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
ZADANIE NR 1: Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
A. OPIS – ZADANIE NR 1
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) PROJEKT BUDOWLANY: REMONT PARTERU, ORAZ II PIĘTRA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY POPRZEZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI ZGODNIE Z DZ.U.2019.1696 Z DNIA 2019.09.05. DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO - BUDOWLANYCH W PRZEDMIOCIE EWAKUACJI WG EKSPERTYZY TECHNICZNEJ STANU OCHRONY; TOMY od I do V – opracowany przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - Przebudowa ul. Bocznej w miejscowości Wysoka opracowane przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
3) przedmiary (pomocniczo)
2. Zakres robót:
Inwestycja obejmuje remont parteru, oraz II piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy poprzez dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Dz.U.2019.1696 z dnia 2019.09.05. dostosowanie istniejącego budynku do wymogów przeciwpożarowych i techniczno - budowlanych w przedmiocie ewakuacji wg ekspertyzy technicznej stanu ochrony. Założenia przebudowy wynikają z potrzeb dostosowania istniejącego budynku do przepisów ppoż. Zgodnie z zaleceniami Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej. Przebudowa pomieszczeń urzędu miejskiego jest wynikiem koncepcji dla przestrzeni parterowej, oraz II piętra.
Funkcja parteru dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Projekt zakłada również przebudowę przestrzeni parteru budynku dla części urzędu miejskiego w celu dostosowania budynku do potrzeb między innymi osób niepełnosprawnych.
Ze względu na przekazanie pomieszczeń drugiego piętra dla potrzeb urzędu miejskiego przebudowana została część pomieszczeń.
Projekt zakłada wydzielenie istniejących klatek schodowych w części budynku SW ( średniowysoki)
Wszystkie elementy zabezpieczeń ppoż. dla budynku objętego opracowaniem są wynikiem uzyskania pozytywnego postanowienia SKW PSP w Katowicach z dnia 4.12.2020r zgodnie z wnioskami wynikającymi z Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej.
Obiekt wykorzystuje istniejącą pochylnie przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych – jako dostępność do przestrzeni na parterze budynku – obsługa klienta.
Teren posiada nawierzchnie utwardzone, dojścia piesze oraz dojazd do budynku.
Po zmianie:
ZADANIE NR 1: Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
A. OPIS – ZADANIE NR 1
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) PROJEKT BUDOWLANY: REMONT PARTERU, ORAZ II PIĘTRA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY POPRZEZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI ZGODNIE Z DZ.U.2019.1696 Z DNIA 2019.09.05. DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO - BUDOWLANYCH W PRZEDMIOCIE EWAKUACJI WG EKSPERTYZY TECHNICZNEJ STANU OCHRONY; TOMY od I do V – opracowany przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - REMONT PARTERU, ORAZ II PIĘTRA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY POPRZEZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI ZGODNIE Z DZ.U.2019.1696 Z DNIA 2019.09.05. DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO - BUDOWLANYCH W
PRZEDMIOCIE EWAKUACJI WG EKSPERTYZY TECHNICZNEJ STANU OCHRONY opracowane przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
3) przedmiary (pomocniczo)
2. Zakres robót:
Inwestycja obejmuje remont parteru, oraz II piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy poprzez dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Dz.U.2019.1696 z dnia 2019.09.05. dostosowanie istniejącego budynku do wymogów przeciwpożarowych i techniczno - budowlanych w przedmiocie ewakuacji wg ekspertyzy technicznej stanu ochrony. Założenia przebudowy wynikają z potrzeb dostosowania istniejącego budynku do przepisów ppoż. Zgodnie z zaleceniami Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej. Przebudowa pomieszczeń urzędu miejskiego jest wynikiem koncepcji dla przestrzeni parterowej, oraz II piętra.
Funkcja parteru dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Projekt zakłada również przebudowę przestrzeni parteru budynku dla części urzędu miejskiego w celu dostosowania budynku do potrzeb między innymi osób niepełnosprawnych.
Ze względu na przekazanie pomieszczeń drugiego piętra dla potrzeb urzędu miejskiego przebudowana została część pomieszczeń.
Projekt zakłada wydzielenie istniejących klatek schodowych w części budynku SW ( średniowysoki)
Wszystkie elementy zabezpieczeń ppoż. dla budynku objętego opracowaniem są wynikiem uzyskania pozytywnego postanowienia SKW PSP w Katowicach z dnia 4.12.2020r zgodnie z wnioskami wynikającymi z Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej.
Obiekt wykorzystuje istniejącą pochylnie przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych – jako dostępność do przestrzeni na parterze budynku – obsługa klienta.
Teren posiada nawierzchnie utwardzone, dojścia piesze oraz dojazd do budynku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-22 09:00
Po zmianie:
2024-07-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-22 09:30
Po zmianie:
2024-07-24 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-20
Po zmianie:
2024-08-22
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Smrokowie w gminie Słomniki.
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.