Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ UL. ENERGETYCZNEJ W OLEŚNICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11439761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ UL. ENERGETYCZNEJ W OLEŚNICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd485960-313e-46f4-a816-c0528f8f1641
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00072289/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej ulicy Energetycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ul. Energetycznej w Oleśnicy w zakresie:
1) ODCINEK I długość 600,0 x 5,6 = 3360m2 (od ul. Południowej do firmy "Kerry Polska" Sp. z o.o.):
a) frezowanie planimetryczne nawierzchni na. gł. do 4cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni,
b) remont cząstkowy warstwa wiążąca AC16W, frezowanie na gł. 5cm - szacunkowa ilość ok. 500m2,
c) skropienie podbudowy, warstwy wiążącej pod warstwę ścieralną nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,4 kgm2,
d) ułożenie nawierzchni do 2cm ponad cieki przy krawężnikowe z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S - gr. 5cm,
e) uszczelnienie asfaltem krawędzi i połączeń,
2) ODCINEK II długość 383,0 x 5,6 = 2145m2:
a) wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej, polegającej na uszczelnieniu i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralno-emulsyjnej typu slurry seal, układaną w dwóch warstwach o łącznej grubości 1,6 - 2,0cm,
b) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej w ilości szacunkowej ok. 200m2.
2. Przedmiot umowy obejmuje także:
a) regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej, włazy, wpusty k.d., skrzynki zasuw, wraz z ich ewentualną wymianą na nowe {o ile zajdzie taka konieczność - po dokonaniu przeglądu}, / odcinek I i II/.
b) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego z uwzględnieniem zmian w Projekcie Wykonawczym Stałej Organizacji Ruchu /odcinek I i II/.
3. Miejsce prowadzenia robót: ul. Energetyczna w Oleśnicy. Zamawiający załącza mapkę z zaznaczonym miejscem realizacji robót.
4. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 80% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy wskazanej § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze.
5. Wszystkie prace mają zostać wykonane zgodnie z zapisami szczegółowych specyfikacji technicznych stanowiącymi integralną część niniejszej umowy.
6. Wdrożenie opracowanej tymczasowej organizacji ruchu może nastąpić tylko na podstawie zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Oleśnicy projektu tymczasowej organizacji ruchu.
7. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszą umową leży po Stronie Wykonawcy.
8. Montaż i demontaż tymczasowej organizacji ruchu leży po stronie Wykonawcy.
9. Koszty tymczasowego oznakowania, jego montażu i demontażu poniesie Wykonawca.
10. Szczegółowy zakres zadania i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz specyfikacje techniczne stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
11. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639098,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. komadytowo-akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "BIOBUD" Piotr Schabikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9112042209
7.3.3) Ulica: Sokołowice 109
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni typu Slurry seal - SAT Sp. z o.o., ul. Opolska 9, 55-200 Oława
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
BIOBUD INWESTYCJE PIOTR SCHABIKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY I SYCOWIE
- Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku remizy oraz termomodernizacja budynku remizy w m. Ligota Polska
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego Zielony Zakątek w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali II
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2026-2027
- Przebudowa drogi gminnej 160607W w miejscowości Wola Boglewska
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na działkach nr ewid. 1/51; 3/46 obręb 0042 Rożyńsk , gmina Ełk
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
- Budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu mieszkaniowym w Chojniczkach - ul. Pogodna, Spokojna i Miła - etap I
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





