Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00316954/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00329990/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ef63252-fc93-43c7-a58c-09105efe2c891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef63252-fc93-43c7-a58c-09105efe2c89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.54 BIEŻĄCE SPRZĄTANIE OBIEKTÓW UMWO I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911737,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Usługa bieżącego sprzątania obiektów UMWO i terenów zewnętrznych będzie wykonywana w poniższych lokalizacjach:
1.	Ul. Żeromskiego 3 w Opolu: łącznie 1127 m² powierzchni użytkowej  
2.	Ul. Hallera 9 (segmenty A, B, C) w Opolu: łącznie 4 836 m² powierzchni użytkowej
3.	Ul. Piastowska 13 (w tym 1 pomieszczenie w budynku przy ul. Piastowskiej 14) w Opolu: łącznie 386 m² powierzchni użytkowej
4.	Ul. Piastowska 12 w Opolu: łącznie 814 m² powierzchni użytkowej
5.	Ul. Krakowska 38 w Opolu: łącznie 1715 m2 powierzchni użytkowej
6.	Ul. Barlickiego 17 w Opolu: łącznie 573 m² powierzchni użytkowej
7.	Ul. Powolnego 8 w Opolu: łącznie 554 m² powierzchni użytkowej
8.	Ul. Głogowska 37 w Opolu: łącznie 42 m² powierzchni użytkowej
W lokalizacjach przy ul. Ostrówek 5A i ul. Ostrówek 5 w Opolu Zamawiający wymaga w ramach bieżącego sprzątania obiektów UMWO mycia wysokościowego okien. 
Usługa bieżącego sprzątania obiektów UMWO i terenów zewnętrznych zajmowanych przez UMWO obejmuje następujący zakres (bloki):
I. BLOK – BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO, w tym:
1.	sprzątanie powierzchni wspólnych 
2.	sprzątanie sanitariatów
3.	sprzątanie pomieszczeń biurowych reprezentacyjnych     
4.	sprzątanie pozostałych pomieszczeń biurowych     
5.	sprzątanie pozostałych pomieszczeń i elementów budynków
6.	usługa bieżącego sprzątania na serwisie (dyżurze) dziennym (dot. ul. Hallera 9 w Opolu)
II. BLOK – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH (UTWARDZONYCH I ZIELONYCH)
III. BLOK – MYCIE OKIEN, to jest:
1.	STANDARDOWE DWUSTRONNE mycie okien o łącznej powierzchni 2 715 m²
2.	WYSOKOŚCIOWE DWUSTRONNE MYCIE OKIEN WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ w budynkach zlokalizowanych w Opolu przy ul. Hallera 9, ul. Krakowska 38, ul. Ostrówek 5 oraz ul. Ostrówek 5A - o łącznej powierzchni 3 891 m² 
Wskazana powierzchnia okien liczona jest jednostronnie w m2.
Opis przedmiotu zamówienia w bloku IV pn. OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY ujmuje pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896980,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254619,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896980,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382842668, NIP: 6342954473
7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CZERWIŃSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-123
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896980,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu med. spec. dla Pracowni Endowaskularnej, Oddziału Chirurgii Naczyniowej oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej i Małoinwazyjnej na bieżące potrzeby USK w Opolu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- D/94/2025 Zakup i dostawa elektrycznego samochodu dostawczego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
- DOSTAWA HEŁMÓW STRAŻACKICH Z LATARKAMI DO KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach F Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - rejon Biskupin - ul. Chełmońskiego 37B
- Świadczenie usług porządkowych w budynku Centrum Geo-Info-Hydro Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 55
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbaniu o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2026 roku
- Usługa mycia elewacji szklanych, aluminiowo-szklanych i ceramicznych, trudno dostępnych okien oraz przeszkleń w budynkach Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2026 roku z podziałem na części
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








