eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ef63252-fc93-43c7-a58c-09105efe2c89

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef63252-fc93-43c7-a58c-09105efe2c89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.54 BIEŻĄCE SPRZĄTANIE OBIEKTÓW UMWO I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911737,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa bieżącego sprzątania obiektów UMWO i terenów zewnętrznych będzie wykonywana w poniższych lokalizacjach:

1. Ul. Żeromskiego 3 w Opolu: łącznie 1127 m² powierzchni użytkowej
2. Ul. Hallera 9 (segmenty A, B, C) w Opolu: łącznie 4 836 m² powierzchni użytkowej
3. Ul. Piastowska 13 (w tym 1 pomieszczenie w budynku przy ul. Piastowskiej 14) w Opolu: łącznie 386 m² powierzchni użytkowej
4. Ul. Piastowska 12 w Opolu: łącznie 814 m² powierzchni użytkowej
5. Ul. Krakowska 38 w Opolu: łącznie 1715 m2 powierzchni użytkowej
6. Ul. Barlickiego 17 w Opolu: łącznie 573 m² powierzchni użytkowej
7. Ul. Powolnego 8 w Opolu: łącznie 554 m² powierzchni użytkowej
8. Ul. Głogowska 37 w Opolu: łącznie 42 m² powierzchni użytkowej

W lokalizacjach przy ul. Ostrówek 5A i ul. Ostrówek 5 w Opolu Zamawiający wymaga w ramach bieżącego sprzątania obiektów UMWO mycia wysokościowego okien.

Usługa bieżącego sprzątania obiektów UMWO i terenów zewnętrznych zajmowanych przez UMWO obejmuje następujący zakres (bloki):

I. BLOK – BIEŻĄCE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UMWO, w tym:
1. sprzątanie powierzchni wspólnych
2. sprzątanie sanitariatów
3. sprzątanie pomieszczeń biurowych reprezentacyjnych
4. sprzątanie pozostałych pomieszczeń biurowych
5. sprzątanie pozostałych pomieszczeń i elementów budynków
6. usługa bieżącego sprzątania na serwisie (dyżurze) dziennym (dot. ul. Hallera 9 w Opolu)

II. BLOK – SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH (UTWARDZONYCH I ZIELONYCH)

III. BLOK – MYCIE OKIEN, to jest:
1. STANDARDOWE DWUSTRONNE mycie okien o łącznej powierzchni 2 715 m²
2. WYSOKOŚCIOWE DWUSTRONNE MYCIE OKIEN WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ w budynkach zlokalizowanych w Opolu przy ul. Hallera 9, ul. Krakowska 38, ul. Ostrówek 5 oraz ul. Ostrówek 5A - o łącznej powierzchni 3 891 m²
Wskazana powierzchnia okien liczona jest jednostronnie w m2.

Opis przedmiotu zamówienia w bloku IV pn. OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY ujmuje pozostałe obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896980,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254619,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896980,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382842668, NIP: 6342954473

7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CZERWIŃSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-123

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896980,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.