eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZABEZPIECZENIE PIONOWYCH I POZIOMYCH DRÓG EWAKUACYJNYCH W BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU UL. BISKUPIA 23, DZ. NR 241/4 OBR. NR 0080 - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZABEZPIECZENIE PIONOWYCH
I POZIOMYCH DRÓG EWAKUACYJNYCH W BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU UL. BISKUPIA 23, DZ. NR 241/4 OBR. NR 0080 – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZABEZPIECZENIE PIONOWYCH
I POZIOMYCH DRÓG EWAKUACYJNYCH W BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU UL. BISKUPIA 23, DZ. NR 241/4 OBR. NR 0080 – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f237e34-3fdd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/51/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 ZABEZPIECZENIE PIONOWYCH I POZIOMYCH DRÓG EWAKUACYJNYCH W BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU UL. BISKUPIA 23, DZ. NR 241/4 OBR. NR 0080 – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2520325,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1031356,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZABEZPIECZENIE PIONOWYCH
I POZIOMYCH DRÓG EWAKUACYJNYCH W BUDYNKU KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU UL. BISKUPIA 23,
DZ. NR 241/4 OBR. NR 0080 – ETAP I.

Zamówienie obejmuje podział obiektu na części i strefy pożarowe zgodnie z wytycznymi z wykonanej ekspertyzy w zakresie bezpieczeństwa pożarowego dla budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku poprzez wprowadzenie zamknięć wskazanych pomieszczeń i korytarzy drzwiami EI30 i dymoszczelnymi, wydzielenie pionowych dróg ewakuacyjnych – klatek schodowych wraz z zainstalowaniem urządzeń oddymiających oraz zabezpieczenie ścian, podłóg i sufitów w wyodrębnionych częściach (ciągi komunikacyjne) do wymaganej zgodnie z załączoną ekspertyzą odporności ogniowej i podłączenie sterowania drzwiami do Systemu Sygnalizacji Pożaru. Projektuje się również wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego, poza pojedynczymi rurami instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych w wymaganej klasie odporności ogniowej jak dla przegród – instalacje sanitarne, wentylacji mechanicznej, elektryczne, teletechniczne.
Zapisy ekspertyzy przewidują również wymianę palnych elementów budynku na elementy niepalne.
ETAP I obejmuje kondygnację parteru oraz klatki schodowe K1, K3, K4 i K4’.
Dane budynku: powierzchnia zabudowy – 2010,87m2; powierzchnia użytkowa – 5684,86m2; powierzchnia całkowita – 9373,98m2; kubatura – 31479,00m3.

Wdrożenie Etapu II jest uzależnione od przyznania środków finansowych z Komendy Głównej Policji.

Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.


Wymagania branżowe :

- branża teletechniczna

a) bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego

b) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę

c) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
d) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe, licencyjne i systemowe


- branża elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana

a) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę

b) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.

c) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe


Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku pod opieką Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku

Bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych , alarmowych i dozoru obiektu muszą posiadać uprawnienia Certyfikowanego Instalatora tych instalacji i systemów , oraz wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym.

Projektowane postanowienia umowy, Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności: nr pozycji poz.99, 41.00.40.0

Wykonawca jest zobowiązany m.in. wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją wykonawczą, oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sztuką budowlaną i zaleceniami nadzoru inwestorskiego.

Zamawiający dopuszcza udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania Przedmiotu Umowy i wypłaty Wynagrodzenia Umownego na warunkach opisanych w paragrafie 20 umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie.

SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.

Projektowane postanowienia umowy, szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp tj. cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2224169,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2224169,79 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.