eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUSŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7231100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.poleg@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-legnica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aca0f98b-a435-41ca-b3cc-0eb537c9699e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca0f98b-a435-41ca-b3cc-0eb537c9699e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112116/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3044-7.261.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Legnicy; ul. Grunwaldzka 8, 59-220 Legnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33942000-5 - Środki transportu zwłok

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 75400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lubinie; ul. Wrocławska 1, 59-300 Lubin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33942000-5 - Środki transportu zwłok

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Głogowie; ul. Sienkiewicza 1, 67-200 Głogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33942000-5 - Środki transportu zwłok

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 25500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Złotoryi; al. Miła 14, 59-500 Złotoryja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33942000-5 - Środki transportu zwłok

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 14200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jaworze; ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

33942000-5 - Środki transportu zwłok

33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok

4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73144,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83835,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73144,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVE Orfeusz Mongiałło Magdalena

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390362005

7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 25a

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73144,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61336,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69247,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61336,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVE Orfeusz Mongiałło Magdalena

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390362005

7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 25a

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61336,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27268 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27268 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27268 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366477336

7.3.3) Ulica: Cmentarna 4/2

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27268 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.