Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300385/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7231100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.poleg@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-legnica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aca0f98b-a435-41ca-b3cc-0eb537c9699e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca0f98b-a435-41ca-b3cc-0eb537c9699e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112116/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 USŁUGI PRZEWOZU ORAZ PRZECHOWYWANIA ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH NA ZLECENIE JEDNOSTEK PODLEGŁYCH PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W LEGNICY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3044-7.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Legnicy; ul. Grunwaldzka 8, 59-220 Legnica4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33942000-5 - Środki transportu zwłok
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 75400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lubinie; ul. Wrocławska 1, 59-300 Lubin.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33942000-5 - Środki transportu zwłok
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Głogowie; ul. Sienkiewicza 1, 67-200 Głogów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33942000-5 - Środki transportu zwłok
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 25500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Złotoryi; al. Miła 14, 59-500 Złotoryja.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33942000-5 - Środki transportu zwłok
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 14200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jaworze; ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
33942000-5 - Środki transportu zwłok
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
4.5.5.) Wartość części: 8200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73144,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83835,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73144,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVE Orfeusz Mongiałło Magdalena
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390362005
7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 25a
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVE ORFEUSZ MONGIAŁŁO MAGDALENA
jakie przetargi wygrała firma
AVE ORFEUSZ MONGIAŁŁO MAGDALENA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73144,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61336,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69247,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61336,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVE Orfeusz Mongiałło Magdalena
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390362005
7.3.3) Ulica: M.C. Skłodowskiej 25a
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVE ORFEUSZ MONGIAŁŁO MAGDALENA
jakie przetargi wygrała firma
AVE ORFEUSZ MONGIAŁŁO MAGDALENA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61336,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27268 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27268 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27268 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMSON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366477336
7.3.3) Ulica: Cmentarna 4/2
7.3.4) Miejscowość: Złotoryja
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27268 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
- "Usługi przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami oraz urządzeniami drukującymi - zamówienie podzielone na dwie części
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2174D - ul. Działkowa w Legnicy.
- "Budowa spójnego systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Powiecie Legnickim" - zakupy inwestycyjne
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Usługi transportu sanitarnego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- "Dowóz dzieci ze specjalnymi potrzebami z terenu Gminy Bojanowo do SOSW im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie oraz OREW im. Piotrusia Pana w Lesznie" (od stycznia do sierpnia 2026 r.)
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





