Og³oszenie z dnia 2025-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00480049/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00476821/01 - Wynik z dnia 2025-10-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55
1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a591022e-6222-42c5-b1c2-66491d7fde54
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00401444
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039268/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a591022e-6222-42c5-b1c2-66491d7fde543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2.
Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿liwa jest tak¿e poprzez email: przetargi@powiat.ostrowiecki.eu (niedotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owo opisano w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o których mowa w ust. 10, oraz przekazywanie informacji odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dziepostêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczyplików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 oraz art. 14 ust. 1-2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych w skrócie RODO, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim informuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. I³¿ecka 37, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski, nr tel. (41) 247-63-55, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu, którego reprezentantem jest Starosta Ostrowiecki.
2) Funkcjê Inspektora Danych Osobowych wykonuje Administrator Bezpieczeñstwa Informacji, który reprezentuje Administratora w kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych. Nr tel. IODO (41) 247-61-86, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 RODO wy³±cznie w celu realizacji zadañ Starostwa Powiatowego okre¶lonych przepisami prawa, dotycz±cych zamówieñ publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie s± do tego uprawnione. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa reguluj±cych ich dzia³alno¶æ. Przyk³adem takich podmiotów s± m. in. S±dy Powszechne, Prokuratura, Policja itp. Udostêpnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa siê na pisemny wniosek.
5) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnêtrznym bez wniosku mo¿e odbywaæ siê w zwi±zku ze sprawami prowadzonymi w Starostwie Powiatowym, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich tylko i wy³±cznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania. Pod pojêciem pañstw trzecich rozumie siê wszystkie kraje, które nie s± pañstwami cz³onkowskimi Unii Europejskiej.
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbêdnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnieñ. Wymieniony czas okre¶laj± przepisy prawa reguluj±ce prowadzenie danego postêpowania b±d¼ przepisy o archiwizacji.
8) Wed³ug stanu prawnego na dzieñ 25 maja 2018 r. tj. na dzieñ rozpoczêcia stosowania ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych RODO ma Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odno¶nie nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usuniêcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
9) Dzia³alno¶æ Starostwa Powiatowego jako jednostki organizacyjnej powiatu opiera siê na przepisach prawa reguluj±cych prowadzenie poszczególnych postêpowañ oraz za³atwianie spraw, w zwi±zku z czym nie jest wymagana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
10) Podanie niezbêdnych danych osobowych przez interesantów Starostwa jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych osobowych niemo¿liwe bêdzie spe³nienie Pani/Pana uprawnieñ.
11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.I.272.1.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawê tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji:
1) samochodowych: zwyczajnych, zwyczajnych zmniejszonych, indywidualnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, zabytkowych, tymczasowych, tymczasowych zmniejszonych, profesjonalnych – jednorzêdowych, dwurzêdowych,
2) motocyklowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu elektrycznego albo napêdzanego wodorem, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych,
3) motorowerowych: zwyczajnych ³±cznie z tablicami dla pojazdu z silnikiem elektrycznym, tymczasowych, zabytkowych.
2. Orientacyjne ³±czne zapotrzebowanie na tablice 17.000 sztuk rocznie (w zale¿no¶ci od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy oraz zapotrzebowania).
3. Dodatkowo szczegó³owo przedmiot zamówienia i sposób wykonania zamówienia opisuj± projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Orientacyjne ³±czne zapotrzebowanie na tablice 17.000 sztuk rocznie (w zale¿no¶ci od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy oraz zapotrzebowania).Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zrealizowaæ zamówienie do kwoty 420000,00 z³ brutto (s³ownie: czterysta dwadzie¶cia tysiêcy z³).
Jednak zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania 50 % warto¶ci umowy
w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na wykonanie i dostawê tablic rejestracyjnych.
Szczegó³owo zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy - Za³±cznik Nr 6 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi:
a. Kserokopia aktualnego certyfikatu zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. 2024, poz. 1709 z pó¼n. zm.) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego.
b. Kserokopia za¶wiadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru wydanego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi:
a. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
b. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami: Wykonawca przedstawi w tym zakresie wykaz programów (co najmniej 1) do zarzadzania zamówieniami na tablice rejestracyjne, który dostarczy do zamawiaj±cego i bêdzie dokonywa³ jego aktualizacji w czasie trwania umowy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi wykaz co najmniej 2 dostaw o charakterze i warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia (co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da dostawa)
2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami: Wykonawca przedstawi w tym zakresie wykaz programów (co najmniej 1) do zarzadzania zamówieniami na tablice rejestracyjne, który dostarczy do zamawiaj±cego i bêdzie dokonywa³ jego aktualizacji w czasie trwania umowy – Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
3. Kserokopia aktualnego certyfikatu zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. 2024, poz. 1709 z pó¼n. zm.) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego.
4. Kserokopia za¶wiadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru wydanego przez w³a¶ciwego Marsza³ka Województwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik Nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-21
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Us³uga cateringowa dla uczniów Publicznej Szko³y Podstawowej nr 10 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim.
- Sprz±tanie pomieszczeñ, utrzymanie w czysto¶ci chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokó³ szpitala
- Sukcesywna dostawa trumien i krzy¿y w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026 roku z podzia³em na zadania.
- Us³uga cateringowa dla uczniów Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w 2026 r.
- Us³uga cateringowa dla uczniów Publicznej Szko³y Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim na rok 2026
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych - us³ug s±siedzkich na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIA£ÓW KANCELARYJNYCH
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE GDAÑSKIM
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduñskowolskiego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieruszowie na 2026 r.
- sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dêbicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





