eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 6847906000

1.5.8.) Numer faksu: 684790601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3502434d-38b5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004749/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg Powiatu Żarskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355183/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1345785,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego - drogi na terenie Miasta Żary i Gminy Żary oraz drogi dojazdowe do tych dróg. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Ogólne Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 8 do SWZ
2) Standardy Utrzymania Dróg w Okresie Zimowym 2021/2022 na drogach zarządzanych przez Powiat Żarski – załącznik nr 9 do SWZ.
Powyższe elementy należy rozpatrywać łącznie.
Zakres usług obejmuje:
Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową. Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych umową. Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu. Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej na wszystkich drogach powiatowych, w terminie do 10 kwietnia 2023 r. (wystawienie ostatniej faktury po usunięciu ww. robót.) Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi. Natychmiastowe rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: „ODŚNIEŻANIE DROGI” oraz „ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ”. Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń. Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: - datę świadczenia usługi, - numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD, - wydruk GPS. Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z nienależytego wykonania robót. Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg. Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde 10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością Wykonawcy. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

Przy świadczeniu usług Wykonawcę będą obowiązywać następujące terminy:
Gotowość sprzętu od dnia 01 listopada 2022r. do dnia 31.03.2023r.
Rozpoczęcie usługi pracy sprzętu na wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania potwierdzone wiadomością SMS lub e-mailem. Po ustąpieniu warunków zimowych Zamawiający wstrzymuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych z 7 dniowym wypowiedzeniem. W okresie 7 dni od wstrzymania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowych płatnych dyżurów.
W przypadku wystąpienia warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego a Zamawiający decyduje o ewentualnym uruchomieniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych.
Czas trwania umowy do dnia 31.03.2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 283611 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego - pozostałe drogi na terenie gminy: Żary, Lipinki Łużycki, Trzebiel, Tuplice. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Ogólne Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 8 do SWZ
2) Standardy Utrzymania Dróg w Okresie Zimowym 2021/2022 na drogach zarządzanych przez Powiat Żarski – załącznik nr 9 do SWZ.
Powyższe elementy należy rozpatrywać łącznie
Zakres usług obejmuje:
Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową. Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych umową. Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu. Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej na wszystkich drogach powiatowych, w terminie do 10 kwietnia 2023 r. (wystawienie ostatniej faktury po usunięciu ww. robót.) Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi. Natychmiastowe rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: „ODŚNIEŻANIE DROGI” oraz „ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ”. Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń. Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: - datę świadczenia usługi, - numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD, - wydruk GPS. Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z nienależytego wykonania robót. Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg. Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde 10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością Wykonawcy. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.



Przy świadczeniu usług Wykonawcę będą obowiązywać następujące terminy:
Gotowość sprzętu od dnia 01 listopada 2022r. do dnia 31.03.2023r.
Rozpoczęcie usługi pracy sprzętu na wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania potwierdzone wiadomością SMS lub e-mailem. Po ustąpieniu warunków zimowych Zamawiający wstrzymuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych z 7 dniowym wypowiedzeniem. W okresie 7 dni od wstrzymania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowych płatnych dyżurów.
W przypadku wystąpienia warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego a Zamawiający decyduje o ewentualnym uruchomieniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych.
Czas trwania umowy do dnia 31.03.2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 538812 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w północnej części Powiatu Żarskiego - drogi na terenie Miasta i Gminy Lubsko, Miasta i Gminy Jasień, Gminy Brody i Gminy Tuplice. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Ogólne Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 8 do SWZ
2) Standardy Utrzymania Dróg w Okresie Zimowym 2021/2022 na drogach zarządzanych przez Powiat Żarski – załącznik nr 9 do SWZ.
Powyższe elementy należy rozpatrywać łącznie.
Zakres usług obejmuje:
Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową. Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych umową. Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu. Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej na wszystkich drogach powiatowych, w terminie do 10 kwietnia 2023 r. (wystawienie ostatniej faktury po usunięciu ww. robót.) Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi. Natychmiastowe rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: „ODŚNIEŻANIE DROGI” oraz „ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ”. Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń. Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: - datę świadczenia usługi, - numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD, - wydruk GPS. Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z nienależytego wykonania robót. Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg. Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde 10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością Wykonawcy. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

Przy świadczeniu usług Wykonawcę będą obowiązywać następujące terminy:
Gotowość sprzętu od dnia 01 listopada 2022r. do dnia 31.03.2023r.
Rozpoczęcie usługi pracy sprzętu na wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania potwierdzone wiadomością SMS lub e-mailem. Po ustąpieniu warunków zimowych Zamawiający wstrzymuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych z 7 dniowym wypowiedzeniem. W okresie 7 dni od wstrzymania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowych płatnych dyżurów. W przypadku wystąpienia warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego a Zamawiający decyduje o ewentualnym uruchomieniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych.
Czas trwania umowy do dnia 31.03.2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 845733,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego - drogi na terenie gminy: Trzebiel, Przewóz, Lipinki Łużyckie. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 7 do SWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Ogólne Specyfikacje Techniczne - załącznik nr 8 do SWZ
2) Standardy Utrzymania Dróg w Okresie Zimowym 2021/2022 na drogach zarządzanych przez Powiat Żarski – załącznik nr 9 do SWZ.
Powyższe elementy należy rozpatrywać łącznie.

Zakres usług obejmuje:
Utrzymywanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez odśnieżanie całej sieci dróg objętych umową. Zwalczanie śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie całej sieci dróg objętych umową. Oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu. Oczyszczenie wpustów ulicznych oraz usunięcie piasku pozostałego po akcji zimowej na wszystkich drogach powiatowych, w terminie do 10 kwietnia 2023 r. (wystawienie ostatniej faktury po usunięciu ww. robót.) Zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi. Natychmiastowe rozpoczynanie robót po wystąpieniu warunków zimowych opisanych w specyfikacjach: „ODŚNIEŻANIE DROGI” oraz „ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ”. Prowadzenie ewidencji dziennej wykonywanych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń. Do każdej faktury należy dołączyć potwierdzony wykaz, zawierający: - datę świadczenia usługi, - numery rejestracyjne pojazdów pracujących przy ZUD, - wydruk GPS. Ponoszenie odpowiedzialności i pokrywanie w pełnej wysokości za szkody wynikające z nienależytego wykonania robót. Zapewnienie stałej łączności oraz przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg. Baza sprzętowa do prowadzenia robót ZUD powinna mieścić się na terenie objętym tymi robotami tj. na terenie Powiatu Żarskiego. Oddalenie bazy od strefy obsługiwanej sprzętem do ZUD o każde 10 km, musi być rekompensowane skierowaniem do pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, dodatkowych jednostek będących własnością Wykonawcy. Przy odległości większej niż 10 km obowiązuje wielokrotność podstawionych do realizacji zadania jednostek sprzętowych, będących własnością Wykonawcy. Wykonawca będzie wykonywał roboty sprzętem własnym. Zasady odśnieżania dróg i usuwania gołoledzi na poszczególnych standardach opisane w załączniku nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich oraz ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

Przy świadczeniu usług Wykonawcę będą obowiązywać następujące terminy:
Gotowość sprzętu od dnia 01 listopada 2022r. do dnia 31.03.2023r.
Rozpoczęcie usługi pracy sprzętu na wezwanie Zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania potwierdzone wiadomością SMS lub e-mailem. Po ustąpieniu warunków zimowych Zamawiający wstrzymuje usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych z 7 dniowym wypowiedzeniem. W okresie 7 dni od wstrzymania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowych płatnych dyżurów. W przypadku wystąpienia warunków zimowych Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego a Zamawiający decyduje o ewentualnym uruchomieniu usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych.
Czas trwania umowy do dnia 31.03.2023

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 328827,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412578,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412578,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412578,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne „Pekom” S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280006912

7.3.3) Ulica: Brata Alberta 8

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41257848 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716477,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716477,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716477,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281005814

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71647784 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324392,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324392,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324392,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281005814

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32439242 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.