Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298487/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00401212/01 - Wynik z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nfosigw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6745d53b-8bc5-4155-a41e-66f150874f831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6745d53b-8bc5-4155-a41e-66f150874f83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114431/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów spożywczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ.26.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W Części 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących artykułów spożywczych: kawa rozpuszczalna - 18 op., kawa mielona - 36 op., herbata czarna - 3120 op., herbata zielona - 360 op., herbata owocowa - 2160 op., mleko - 480 op., mleko bez laktozy - 192 op., cukier- 30 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt.IV.2. 1) SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 40650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W Części 2 przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch rodzajów kawy ziarnistej: Rodzaj I - 880 op. i Rodzaj II - 440 op. (szacunkowa ilość). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. IV.2 Ad.2). SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 89431,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38965,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54593,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38965,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa TONEX Sławomir Gołąbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7491111929
7.3.3) Ulica: Kościelna 7
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-220
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX"
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
oferty służyła wyłącznie do porównania ofert w kryterium cena. Natomiast zamówienie realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, według zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne artykuły oraz zamówionych ilości tych artykułów, do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez Zamawiającego (kwota przeznaczona na realizację w części 1 zamówienia podana przed terminem otwarcia ofert - 50000.00 brutto PLN).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2026 II postępowanie
- Dostawa produktów niezbędnych do przygotowania śniadań i podwieczorków w Klubie Seniora w Strzyżowie w ramach projektu "Rozwój Usług Społecznych w Gminie Strzyżów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce, w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy nabiału i produktów mleczarskich dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2026 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec (2)
więcej: Mleko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





