eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząśniaZakup sprzętu i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśnia w ramach realizacji projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśnia w ramach realizacji projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317122

1.5.8.) Numer faksu: przetargi@rzasnia.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc672493-9efa-4641-959f-0527654423bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Zdrowia w Rząśni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000236589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 6a

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gozrzasnia12@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gozrzasnia.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśnia w ramach realizacji projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc672493-9efa-4641-959f-0527654423bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032201/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup sprzętu i wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Rząśnia w ramach realizacji projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.16.2025.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281880,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup aparatu EKG o następujących minimalnych parametrach:
a) Aparat elektrokardiograficzny fabrycznie nowy rok produkcji 2025,
b) Sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych lub odprowadzenia Cabrera,
c) Możliwe rodzaje badań min: AUTO, MANUAL, SPIRO, automatyczne do schowka, AUTOMANUAL, LONG,
d) Aparat ekg z automatyczną analizą i interpretacją zgodna z EN 60601-2-51 (baza CSE) - wyniki analizy i interpretacji zależne od wieku i płci pacjenta,
e) Ciągły pomiar częstości akcji serca (HR) i jego prezentacja na wyświetlaczu,
f) Zasilanie sieciowo-akumulatorowe,
g) Urządzenie spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05),
h) Menu wyświetlane na ekranie, menu obsługiwane za pomocą panelu dotykowego
i) Regulowana długość zapisu badania automatycznego – w przedziale od 6 do 30 sekund.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 7a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33121500-9 - Elektrokardiogram

4.5.5.) Wartość części: 4537,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup aparatu USG o następujących minimalnych parametrach:
a) Aparat ultrasonograficzny fabrycznie nowy rok produkcji 2025,
b) Panel sterowania z możliwością obrotu oraz regulacją wysokości i fizyczną klawiaturą alfanumeryczną wysuwaną spod pulpitu,
c) Możliwość wyboru wersji oprogramowania w języku polskim
d) Monitor LED, wysokiej rozdzielczości, kolorowy. min. przekątna: 23” rozdzielczość min. 1920 x 1080
e) Głowice: convex do badań jamy brzusznej, ginekologiczno-położniczych wykonana w technologii monokryształu, głowica sektorowa (phased array) do badań kardiologicznych wykonana w technologii monokryształu, głowica liniowa dedykowana między innymi do diagnostyki piersi, narządów powierzchownych i naczyniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – załącznik nr 7b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.5.) Wartość części: 214814,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu i urządzeń medycznych w następującym zakresie:
a) BILIRUNOMETR o następujących minimalnych parametrach:

-Aparat fabrycznie nowy rok produkcji 2025,
-Zakres pomiarowy 0.0 mg/dL - 30.0 mg/Dl,
-Dokładność ±1.5 mg/Dl,
-Wyświetlacz LCD 3-segmentowy,
-Pamięć min 20 ostatnich pomiarów.

b) DETEKTOR TĘTNA PŁODU o następujących minimalnych parametrach:
-Głowice Wodoszczelne IPX7,budowa z 9 kryształów, częstotliwość 0,985MHz, FHR 50-240 bpm),
-Kolorowy wyświetlacz,
-Drukarka,
-Funkcje: Transfer danych na USB, Funkcja oznaczania, Podówjny FM, Analiza zapisu ktg, Analiza badania ktg, 450 godzin pamięci zapisu,


c) 5 OTOSKOPÓW o następujących minimalnych parametrach:
-Fabrycznie nowe,
-Szkiełko wzierne z 3-krotnym powiększeniem i funkcją blokowania,
-Port do testu pneumatycznego.
d) 4 sztuki PULSOKSYMETRÓW o minimalnych parametrach:
-Zakres pomiaru SpO₂: 35–100%,
-Zakres pomiaru tętna (PR): 30–250 uderzeń na minutę,
-Dokładność: SpO₂: ±2% w zakresie 70–99%, Tętno: ±2 uderzenia na minutę lub ±2% (w zależności od tego, która wartość jest większa)
-Zasilanie: baterie,
-Wyświetlacz: min 2,4-calowy kolorowy.
e) 1 SPIROMETR o minimalnych parametrach:
-Urządzenie fabrycznie nowe,
-Oprogramowanie pracujące w środowisku Windows,
-Spirometr obsługiwany przez dowolny PC z zaimplementowanym oprogramowaniem w systemie operacyjnym Windows,
-Głowica pneumotachograficzna wymienna dla każdego pacjenta (bez konieczności stosowania jednorazowych filtrów przeciwbakteryjnych) w zakresie dostawy 10 szt. głowic pneumotachograficznych, ustniki rozmiarach: dla dorosłych 10 szt, dla dzieci 10 szt, klipsy na nos min 2 szt,
-Możliwość przyłączenia dodatkowych modułów,
-Oprogramowanie w języku polskim
f) 5 STETOSKOPÓW PEDIATRYCZNYCH o następujących minimalnych parametrach:
-Urządzania fabrycznie nowe,
-Skala akustyczna: 7,
-Model‎: Dziecko,
-Technologia głowicy‎: Dwustronna

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III – załącznik nr 7c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej

4.5.5.) Wartość części: 39438,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup pozostałych urządzeń dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w następującym zakresie:

a) FANTOM DO BADANIA PIERSI o następujących minimalnych parametrach:
-Zmiany chorobowe przedstawione na modelu: Mastopatia, Rak z wgłębieniem w skórze, Gruczolakowłókniak, Guz, Rak z pomarszczeniem,
-Szelki umożliwiające założenie go na siebie do celów nauki samobadania
-Torba transportowa
b) 2 LAMPY BEZCIENIOWE o minimalnych parametrach:
-Technologia włączania/wyłączania BEZDOTYKOWA,
-Żywotność LED 50,000 godzin,
-Temperatura koloru 5,500° K,
-Opcje montażu Montaż na stole / ścianie, mobilny stojak

c) 2 LAMPY UV o minimalnych parametrach:
-Urządzenie fabrycznie nowe,
-Napięcie zasilania: 230 V 50 Hz,
-Element emitujący promieniowanie UV-C: TUV30W,
-Natężenie promieniowania UV-C w odległości 1 m : min 2,3 W / m2

d) 2 OCZYSZCZACZE POWIETRZA o następujących minimalnych parametrach:

-Urządzenie fabrycznie nowe,
-Wolnostojący,
-Wielopoziomowa filtracja i lampa UV- C,
-Moc min. 85W,
-Likwidacja cząsteczek PM 2,5: 99 %

e) 6 TERMOMETRÓW ELEKTRONICZNYCH o następujących minimalnych parametrach:

-Urządzenia fabrycznie nowe,
-Pamięć: 30 pomiarów,
-Wyświetlany zakres pomiarów: czoło: od 22°C do 44°C,powierzchnia: od 0°C do 100°C, pomieszczenie: od 10°C do 40°C.

f) 2 wagi medyczne dla niemowląt o następujących minimalnych parametrach:
-Urządzenia fabrycznie nowe,
-Klasa dokładności: III (3),
-Obciążenie maksymalne: 15 kg,
-Wyświetlacz LCD,
-Zasilanie: bateryjne lub zasilacz,
-Wzrostomierz
g) 2 wagi ze wzrostomierzem o następujących minimalnych parametrach:
-Nośność: 200 kg,
-Funkcje: TARA, HOLD, BMI, automatyczne wyłączanie,
-Wyświetlacz: LCD.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV – załącznik nr 7c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 23090,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w zakresie tej części z uwagi na fakt, iż do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADO-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272428175

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w tej części z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w tej części zamówienia podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27318,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30975,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27318,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medeir Przemysław Fila

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281772488

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27318,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.