Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276321/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00284995/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cibórz 5
1.5.2.) Miejscowość: Cibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jozwiak@ciborz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11261671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b3ce7f-561e-475c-b114-c2136912bf15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080156/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2210.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Ciborzu.1. Płyn do mycia naczyń o poj. 5 l. - koncentrat
2. Proszek do prania o wadze 2 kg
3. Mydło w płynie antybakteryjne o poj. 5 l.
4. Mydło toaletowe kostka o wadze 100 g.
5. Płyn do kąpieli o poj. 5l.
6. Szampon do włosów o poj. 1 l.
7. Rękawice gospodarcze (mocne)
8. Kostka WC w koszyku
9. Świeca stołowa opakowanie a 8 szt
10. Odświeżacz powietrza w aerozolu o poj. 300 ml
11. Ścierka do podłogi
12. Gąbka zmywak a 5 szt.
13. Płyn do mycia i dezynfekcji toalet oraz urządzeń sanitarnych typu Domestos lub równoważny o poj. 0,75 l.
14. Preparat nabłyszczający do zmywarek gastronomicznych o poj. 5 l.
15. Płyn myjąco - dezynfekujący do przemysłowych zmywarek naczyń o poj. 10 l.
16. Środek do usuwania kamienia wapiennego w zmywarkach gastronomicznych o poj. 3 l.
17. Środek do usuwania kamienia i rdzy z armatury sanitarnej o poj. 1 l.
18. Szczotka do szorowania z gwintem
19. Szczotka do zamiatania z gwintem 30 cm z mieszanki 30% włosie naturalne i 70% włosie sztuczne
20. Kij do szczotki 120 cm z gwintem, drewniany
21. Worki foliowe czerwone 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole
22. Worki foliowe niebieskie 120 l a 25 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 25 mikronów, mocny zgrzew na dole
23. Worki foliowe niebieskie 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole
24. Worki foliowe czerwone 60 l a 50 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole
25. Worki foliowe żółte 60 l a 30 szt., wykonane z folii LDPE o grubości min. 20 mikronów, mocny zgrzew na dole
26. Worki foliowe kolor dowolny 160 l a 25 szt. wykonane z folii LDPE o grubości min. 30 mikronów, mocny zgrzew na dole
27. Ściereczki uniwersalne rozmiar 25 x 30 cm w rolce, w rolce 50 szt.
28. Ręcznik papierowy ZZ op a 20 pakietów
29. Rolka papier bielona mini a 12 szt. szer. rolki 20 cm średnica rolki 14 cm
30. Ręczniki papierowe makulat, zielony mini a 12 szt.
31. Papier toaletowy a 64 szt.
32. Mleczko do WC o poj 500 ml
33. Pasta do podłogi w butelce szklanej o poj. 0,5 l
34. Pasta BHP ścieralna
35. Płyn do szyb i powierzchni szklanych o poj. 500ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ oraz OPZ – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 247277,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Ciborzu.1. Ręcznik papierowy typu Reflex – papier w rolce centralnego dozowania dostosowany (kompatybilny) do dozowników firmy Tork o wymiarach wys. 31,80 cm, szer. 26,5 cm, głębokość 26,30 cm. Jednowarstwowy z włókien przetworzonych. Wymiary odcinka 20 x 35 cm, średnica całkowita rolki 19,50 cm, ilość odcinków min. 857, gramatura nie mniejsza niż 25g/mkw. Opakowanie a 6 rolek (rozmary +/- 2 cm)
2. Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 1000, typ S-1 Opakowanie a 6
3. Mydło w pianie, lekko perfumowane, łagodne nie podrażniające skóry do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 28,60 cm, dł. 13,00 cm, głębokość 10,50 cm., o pojemności 1000 ml i ilości dawek 2500, typ S-4 Opakowanie a 6
4. Papier toaletowy dwuwarstwowy, w rolce, biały z perforacją, dostosowany do dozownika firmy Tork o wymiarach szer. 21,90 cm, dł. 21.90 cm i głębokość 15,60 cm, z mieszanki makulatury i celulozy, papier o wymiarach dł. Rolki 111,6 m, ilość odcinków 620, średnica rolki 15 cm, gramatura nie mniejsza niż 2 x 16 g/mkw. Opakowanie a 12 rolek
5. Papier toaletowy jumbo, biały, 2 warstwy, miękki i nierozrywający się, wykonany z włókien z recyklingu. Długość rolki 165-170m, średnica 18,5-19cm, ilość arkuszy minimum 850, waga rolki minimum 550g, średnica gilzy 5,8-6cm. Opakowanie kartonowe 12 szt.
6. Papier toaletowy, 2 warstwy, wykonany z celulozy w postaci pojedynczych złożonych arkuszy umożliwiający wyciąganie po jednym listku. Wymiar listka min. 11cmx19cm, ilość w opakowaniu zbiorczym 30 x 250-255 listków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ oraz OPZ – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 84554,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Ciborzu.1. Preparat przeznaczony do gruntownego mycia za pomocą maszyn szorujących oraz bieżącego czyszczenia silnie zabrudzonych podłóg przy pomocy mopa. Opakowanie: 5 l
2. Preparat przeznaczony do codziennego mycia wszelkich powierzchni wodoodpornych. Opakowanie: 5 l
3. Pompka dozująca kompatybilna z pozycjami nr 1 i 2 zadania nr 3
4. Nakładka na mopa 40 cm z mikrofazy do mycia dezynfekcji wszelkich zmywalnych powierzchni, posiadająca kieszeniowy system mocowania oraz specjalne trapezowe zakładki umożliwiające bezdotykowe wyciskanie, trapezowe zakładki muszą być usztywnione za pomocą specjalnych wsadów z tworzywa sztucznego, pozwalające na stabilne mocowanie trapezów w stelażu. Materiał: 100 % mikrofaza. Wymiary: nakładka: 45 x 16 cm, trapezowe zakładki 6 x 9 x 8,5 cm, kieszeń: 6,5 x 12 cm, trójkątne wycięcia w kieszeniach 2 x 2 x 3 cm, wymiary mogą róznić się od rzeczywistych o +/- 1 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ oraz OPZ – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 91197,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia: 247 277,40 zł brutto
Kwota zaoferowana najwyżej punktowanej oferty: 346 176,41 zł brutto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51613,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51613,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51613,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8941022653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3 - Bielany Wrocławskie
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51613,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-21 do 2026-07-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73108,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103717,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73108,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOKTOR LEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8992227164
7.3.3) Ulica: Klecińska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-413
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73108,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-21 do 2026-07-20INNE PRZETARGI CIBÓRZ
więcej: przetargi CIBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Sukcesywna dostawa środków czystości i asortymentu gospodarczego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości dla Centrum Sportu i Rekreacji Wodnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Krotoszynie
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





