Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336538/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową na odcinku: droga po byłym PGR w Objeździe oraz remont drogi nr 101253G na odcinku od płyt betonowych do wsi Niestkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ustka.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową na odcinku: droga po byłym PGR w Objeździe oraz remont drogi nr 101253G na odcinku od płyt betonowych do wsi Niestkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daff2592-2e7c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych polegająca na zmianie nawierzchni na betonową w miejscowościach: Pęplino, Objazda, Machowinko, Wodnica, Wytowno, Duninówko, Pęplino - Wodnica,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.31.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 772048,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 599496,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową na odcinku: droga po byłym
PGR w Objeździe oraz remont drogi nr 101253G na odcinku od płyt betonowych do wsi Niestkowo.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową - drogi na byłym PGR w Objeździe
Zadanie polega na:
- rozebraniu nawierzchni z płyt drogowych betonowych o powierzchni 3.330 m2 (płyty do ponownego wbudowania),
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 17 cm i szerkości 3,0 m na długości łącznie 730 m,
- wykonaniu koryta poszerzenia i mijanki o głębokości 28 cm i szerokości 3,0 m na długości łącznie 90 m,
- wykonaniu koryta poboczy o głębokości 15 cm i szerkości 2x0,75 m na dł. łącznie 730 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o
grubości po zagęszczeniu 15 cm pod jezdnię, poszerzenie i mijankę o łącznej powierzchni 2.460 m2,
- wykonaniu warstwy nawierzchni betonowej jezdni z betonu specjalnego C25/30 o grubości 17 cm na szerokości 3,0 m i
długości łącznie 730 m,
- wykonaniu nawierzchni poszerzenia i mijanki z płyt betonowych "jomb" na szerokości 3,0 m i długości łącznie 90 m,
- pielęgnacji nawierzchni,
- wykonaniu obustronnego pobocza utwardzonego z gruntu z korytowania oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie 0/31,5 mm o grubości warstwy kruszywa po zagęszczeniu 10 cm na szerokości 75 cm na długości łącznie 730
m,
- wykonaniu regulacji pionowej armatury kanalizacyjnej.
- transporcie rozebranych płyt drogowych betonowych z miejsca rozbiórki do miejsca wbudowania w Objeździe, ul. Polna
oraz Objeździe Kolonia w ilości ok. 373 szt.
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 25 cm i szerokości 3,0 m na długości łącznie 560,0 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonaniu warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm,
- ułożeniu nawierzchni jezdni z płyt drogowych betonowych o powierzchni 1680 m2
- wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy przy płytach z gruntu z korytowania.
Cechy stwardniałego betonu:
Mrozoodporność wg PN-88/B-06250: 100 stop. F,
Wodoszczelność wg PN-88/B-06250: 8 stop. W.
Szczeliny poprzeczne należy wykonać w rozstawie co 3,0 m na szerokości około 10 mm i
głębokości około 50 mm. Szczeliny należy wypełnić masą zalewową na gorąco lub na zimno.
Remont drogi nr 101253G na odcinku od płyt betonowych do wsi Niestkowo
Zadanie polega na:
- transporcie rozebranych płyt drogowych betonowych z miejsca rozbiórki do miejsca wbudowania w Niestkowie w ilości ok.
353 szt.
- wykonaniu koryta jezdni o głębokości 25 cm i szerokości 3,0 m na długości 530,0 m,
- wyprofilowaniu i zagęszczeniu mechanicznym podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonaniu warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm,
- ułożeniu nawierzchni jezdni z płyt drogowych betonowych o powierzchni 1590 m2
- wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy przy płytach z gruntu z korytowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: projekt
umowy, dokumentacja projektowa (plan sytuacyjny, przekrój konstrukcyjny), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
4. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na
ustalonych umową warunkach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego
stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z
Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.).
6. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach dotyczących
opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4
ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie
wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości
zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP
określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów
(produktów) i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu
zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie
następujących wymagań:
− materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu
technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych,
− materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,
− równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
− Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest
zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia
w terminie wynikającym z SWZ,
− Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie
„lub równoważne”, to
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie
technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z
powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia
towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art.
556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w
całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony
zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu
umowy.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w
zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w
zakresie: wykonywania nawierzchni z betonu oraz operatorów sprzętów budowlanych.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu
i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących
przedmiotu zamówienia (art. 121 w zw. z art. 266 PZP).
Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku
zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w
swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz
podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazane informacje takie należy umieścić na Ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678164,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678164,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678164,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe LOREK Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459
7.3.3) Ulica: ul. Zyg. Augusta 41
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678164,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Adaptacja do zmian klimatu i zapobieganie ryzyku związanemu z klęskami żywiołowymi i katastrofami na terenie MOF Słupsk - Ustka"
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
- Modernizacja drogi do gruntów rolnych i pól uprawnych na odcinku Zaleskie - Możdżanowo
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP 6
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Turośni Kościelnej przy ul. Białostockiej
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (4)
- Przebudowa części drogi powiatowej nr 1329D Domanowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa dróg i chodników w m. Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.