Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314685/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ADAPTACJA POMIESZCZENIA W BUDYNKU APTEKI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810200960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-965
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91/8105982
1.5.8.) Numer faksu: 91/8105982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@109szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ADAPTACJA POMIESZCZENIA W BUDYNKU APTEKI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8edc3e64-b494-4bdb-b189-a8f402c400c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPoZP 27/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175853,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia nr 0.01-0.11 zlokalizowanego w budynku nr 7/1887 w kompleksie K-1887 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie na potrzeby tymczasowej
lokalizacji magazynu aptecznego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w opisie przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie nakłady konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy, także wynikłe w oparciu o wizję lokalną.
WARUNKI WYKONAWSTWA I ODBIORU
1. Wymagany okres rękojmi oraz gwarancji dla wykonanych robót budowlanych nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru i przekazania do użytkowania.
2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i innymi uzgodnieniami z Inwestorem dokonanymi w formie pisemnej.
3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności:
koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
wszystkie roboty towarzyszące i tymczasowe niezbędne do wykonania zakresu robót.
koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy, dozorowaniem oraz uporządkowaniem terenu po likwidacji zaplecza, koszty ochrony mienia, warunków bhp i ppoż. na placu budowy,
koszty oznaczenia terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
koszty wszelkich robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, składowania i recyklingu materiałów odpadowych i ich wywozu,
podatek VAT,
wszelkie inne koszty konieczne do poniesienia w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
koszty odbioru odpadów w trakcie realizacji zamówienia publicznego – robót budowlanych.
4. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2023.1587 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży dokument potwierdzający utylizację odpadów.
5. Wszystkie zmiany zakresu robót wynikłe w trakcie realizacji winny być zgłaszane zamawiającemu i wykonane tylko i wyłącznie po ich akceptacji przez Zamawiającego.
6. Za termin wykonania zamówienia rozumie się pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót oraz gotowości do odbioru i przekazania do użytkowania złożone w Kancelarii Ogólnej Szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145029,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169914,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145029,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581374343
7.3.3) Ulica: 9-go Maja 21/4
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 74-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AB" MAREK ANDRYCH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AB" MAREK ANDRYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145029,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej budynków położonych przy ul. Flaminga 1,3,5,7,23 w Szczecinie
- Usługa tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego z języka angielskiego na język polski i z języka polskiego na język angielski podczas wydarzeń organizowanych w ramach projektu Mare 2.
- Sukcesywne wykonywanie robót instalacyjnych elektrycznych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie prawobrzeża
- Dostawa i instalacja zasilacza awaryjnego UPS o mocy 11 kVA z dodatkowym modułem bateryjnym.
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczaniem terenów na obszarze Gminy Miasto Szczecin
- "Budowa JRG 4 w Szczecinie" - ETAP II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy budynku internatu z kuchnią ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce - Etap 5 i 6A
- Przebudowa i rozbudowa części budynku szpitala dla potrzeb dostosowania lądowiska dla śmigłowców Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
- Remont cmentarza wojennego w Karczewie
- Modernizacja łazienki wraz z zamontowaniem klimatyzacji w sali widowiskowej w Domu Kultury w Olszówce.
- Remont budynku przy ul. Leśnej w Gromadce na potrzeby magazynu OC".
- Świetlica dla Wszystkich
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.