eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads



Ogłoszenie z dnia 2025-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,198110,82512ba4cdea434cd4281b11427e9d69.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9ff9c7-8658-4824-96e0-42ce56c7fa34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads na potrzeby realizacji projektu pn. ,,Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.31.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii reklamowej (Google Ads, która zakłada pakiet działań promocyjnych poprzez wyszukiwarkę Google, sieć reklamową Google, reklamy w YouTube i reklamę TikTok) rekrutacji na studia na UPWr w ramach projektu pn. „Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną oraz rozwój Welcome Point” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland, w celu osiągnięcia 6 mln wyświetleń reklamy.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności UPWr na świecie, jako uniwersytetu europejskiego, dążącego do otrzymania statusu uczelni badawczej i miejsca odpowiedniego do zdobywania wiedzy na najwyższym poziomie, wskazując na osiągnięcia w zakresie celów zrównoważonego rozwoju. Celem kampanii, wynikającym z zainteresowania ofertą UPWr, będzie koncentracja na podtrzymaniu tego zainteresowania i promocji wizerunkowej UPWr. Dzięki kampanii planuje się dotrzeć do potencjalnych kandydatów na studia w języku angielskim prowadzone i planowane do uruchomienia na UPWr.
Kampania ma docierać do grup docelowych sprowadzając je na strony rekrutacja.upwr.edu.pl i nowej strony Welcome Point oraz do systemu rejestracji DreamApply.
Kampania skupi się na słowach kluczowych dotyczących poszukiwania uczelni przyrodniczo-technologicznych i kierunków studiów związanych z naukami weterynaryjnymi, biotechnologią, naukami o żywności i technologią żywności, biogospodarką, rolnictwem.
Grupy docelowe kampanii będą zgodne z opisem:
1. Kandydaci na studia z zagranicy (spoza granic RP) - 17-22 lata - poszukujący studiów I stopnia i jednolitych studiów magisterskich w języku angielskim w dziedzinie medycyny, weterynarii, biogospodarki, zainteresowani fauną, przyrodą, polityką zero waste, klimatem, zrównoważonym rozwojem,
2. Kandydaci na studia z zagranicy (spoza granic RP) - 21-27 lat - poszukujący studiów II stopnia w języku angielskim, w dziedzinie nauk o żywności, absolwenci I stopnia w dyscyplinie technologia żywności lub podobnej, zainteresowani żywieniem, produkcją i przetwórstwem żywności,
3. Rodzice potencjalnych kandydatów - 40-65 lat – którzy często są odpowiedzialni za finansowanie nauki za granicą.
Kampania będzie kierowana na cały świat, ze szczególnym uwzględnieniem wybranych krajów, do ustalenia z Zamawiającym. Na podstawie przekazanych przez Zamawiającego założeń kampanii, Wykonawca zaplanuje emisję kampanii.
Wykonawca będzie realizował usługę kampanii wykorzystując konto Ads Zamawiającego lub własne konto reklamowe, wybór rozwiązania w tym zakresie należy do Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do konta Ads, a obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe ustawienie i optymalizacja konta Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres jego realizacji, znajdują się w dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” (dalej: Wzór umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
Kampania będzie realizowana w wybranych 6 miesiącach od zawarcia umowy do zakończenia terminu jej obowiązywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W wyniku dokonanego badania i oceny ofert, stwierdzono, że wprowadzone w dokumentach zamówienia kryterium oceny „Dokładność estymacji wyników branżowych” zostało jednostronnie określone przez Zamawiającego w oparciu o błędne założenia merytoryczne. Średnie historyczne wyniki przeprowadzonych kampanii reklamowych, będące punktem odniesienia w ocenie punktowej, nie zostały ujawnione w dokumentach zamówienia. Podkreślenia wymaga fakt, że ww. średnie wyniki zostały ustalone przez Zamawiającego na podstawie dotychczasowych kontraktów, zawartych z jednym podmiotem, będącym obecnie uczestnikiem postępowania, czego Zamawiający nie przewidział na etapie ogłoszenia postępowania. Powyższe stawia jednego z wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu w uprzywilejowanej sytuacji i daje możliwość uzyskania przewagi punktowej w ww. kryterium oceny ofert względem innych wykonawców biorących udział w postępowaniu. Zamawiający stwierdził, że przyjęte założenia merytoryczne w opisie zasad przyznawania punktów w ramach ww. kryterium oceny ofert uniemożliwiają obiektywne porównanie i ocenę ofert oraz naruszają przepis art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, w szczególności zasadę zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. W związku z powyższym dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o ustalone nieobiektywne i nieprzejrzyste kryterium prowadziłoby do dokonania wyboru wykonawcy z naruszeniem przepisów ustawy Pzp. Na obecnym etapie postępowania tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości zmiany opisu zasad oceny ofert w kryterium, natomiast wybór wykonawcy z naruszeniem przepisów ustawy Pzp prowadziłby do zawarcia umowy obarczonej wadą prawną tj. udzielenia zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy, co w konsekwencji spowodowałoby ryzyko unieważnienia umowy na podstawie art. 457 ust. 5 w zw. z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp. Przytoczony przepis wskazuje na nieważność względną umowy, wyrażoną w art. 70.5 Kodeksu cywilnego, na podstawie którego możliwe jest żądanie unieważnienia zawartej umowy przez organizatora lub uczestnika aukcji albo przetargu, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik aukcji albo przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. Na zasadność stosowania tego przepisu wskazuje także orzecznictwo. Stanowisko w sprawie możliwości odwołania się do art. 70.5 Kodeksu cywilnego, jako podstawy żądania unieważnienia umowy, wyraziła Izba w wyroku z 26 sierpnia 2022 r. (KIO 2113/22), dla podkreślenia zasadności unieważnienia postępowania w trybie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, w sytuacji stwierdzenia przez Zamawiającego na etapie oceny ofert, że ustalone w postępowaniu kryteria oceny ofert nie pozwalają na przeprowadzenie obiektywnego procesu oceny każdej oferty i porównania złożonych ofert.
Wobec powyższego, z uwagi na wadę postępowania niemożliwą do usunięcia i uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione i na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 5 w zw. z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp skutkuje unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.