eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "CYFROWY POWIAT"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „CYFROWY POWIAT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „CYFROWY POWIAT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13abfe16-425b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach realizacji projektu „CYFROWY POWIAT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: if.272.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
48820000 – 2 serwery 48710000 – 8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30214000 – 2 stacje robocze 32420000 – 3 urządzenia sieciowe 32422000 – 7 elementy składowe sieci
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu „CYFROWY POWIAT”.
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz minimalnych wymagań Zamawiającego dotyczących poszczególnych elementów dostawy, jak również jej zakres, zawiera Formularz specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia
1) Zamawiający wymaga, aby urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym:
a) były fabrycznie nowe, nieużywane (nie posiadały oznak wcześniejszego użytkowania) - nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych,
b) były kompletne i w pełni sprawne,c) były gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d) były wolne od wad fizycznych i prawnych,
e) pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, reprezentowały bieżącą linię produkcyjną, zostały wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f) spełniały wymogi dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynikające z aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w związku z tym, jeżeli dotyczy - posiadały atesty oraz/lub certyfikaty oraz/lub deklaracje zgodności z odpowiednimi normami.
2) Zamawiający wymaga aby dostarczone z przedmiotem zamówienia oprogramowanie:
a) było nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nie było aktywowane,
b) pochodziło z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek oraz wykazywało elementy potwierdzające legalność jego pochodzenia (tj.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c) było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem, bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d) było zgodne z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych; w przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
3) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak:
a) zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia odpowiednim środkiem transportu, w sposób nie oddziałujący negatywnie na przydatność oraz walory użytkowe i jakościowe urządzeń;
b) poniesienie wszelkich kosztów dostawy, w tym przewozu, zabezpieczenia „towaru” oraz jego ubezpieczenia na czas transportu;
c) rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie, tj. przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli na własne ryzyko i koszt, bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski), pozwalającej Zamawiającemu na korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem (tj. np.: Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika) oraz dokumentów gwarancyjnych (tj. np.: Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją).
5) Pozostałe wymagania stawiane wykonawcy oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności i sposób dokonywania rozliczeń , zawiera Załącznik nr 4 – projektowane postanowienia umowy.
4. Dopuszczalność rozwiązań równoważnych: 1) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.; 2) Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowychproducentów; 3) Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji postępowania, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne; 4) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Zamówienie NIE JEST podzielone na części .

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30214000-2 - Stacje robocze

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224748,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224748,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224748,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITPunkt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789

7.3.3) Ulica: ul. Wandy 18 A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224748,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.