eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzechlewoZakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób dla Gminy Przechlewo



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób dla Gminy Przechlewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przechlewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przechlewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159256

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób dla Gminy Przechlewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b19d589-a8fe-48f9-b8ad-06c2b5c00379

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób.
2. Pojazd musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2025), nienoszący śladów użytkowania, kom-pletny, wolny od wad, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania.
3. Autobus musi spełniać wymagania wynikającej z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów o ruchu drogowym, w tym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku - Pra-wo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 1251), posiadać certyfikat zgodności z normami CE oraz spełniać wymagania minimum Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin, a także odpowiadać wszelkim innym wymaganiom wynikającym z przepisów powszechnie obowiązują-cych.
4. Wykonawca będzie obowiązany przedłożyć wraz z dostawą pojazdu:
1) 2 komplety kluczyków,
2) instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej wraz z informacją o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach,
3) dokumenty gwarancyjne pojazdu w języku polskim z zapisami zgodnymi z postanowieniami umowy, (książki gwarancyjne/karty gwarancyjne) oraz zasady ogólnych warunków gwarancji producenta, określających warunki realizacji gwarancji, sposób wykonania świadczeń gwarancyjnych a także wykaz autoryzowanych punktów serwisowych wykonujących świadczenia gwarancyjne – w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentem gwarancyjnym, a postanowieniami umowy, pierwszeństwo mają postanowienia umowy,
4) inną dokumentację niezbędną do zarejestrowania i ewidencji pojazdu we właściwych organach, w tym w wydziale komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego,
5) inne dokumenty dotyczące przedmiotu umowy wymagane przepisami prawa.
5. Szczegółowy opis techniczny samochodu, stanowiącego przedmiot zamówienia, zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest nieotrzymanie środków finansowych przeznaczonych na zakup i dostawę autobusu. W związku z powyższym kontynuacja procedury nie jest możliwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.