Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407113/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego z EFS Plus w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KLUCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003457310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawierciańska 16
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428467
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.gmina-klucze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Centrum Usług Społecznych w Kluczach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego z EFS Plus w ramach Programu FE dla Małopolski 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c522c6f-0797-4e47-8984-e0acbf88d485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c522c6f-0797-4e47-8984-e0acbf88d4853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl udostępni również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.) Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, iż:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Centrum Usług Społecznych w Kluczach jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych, ul. Zawierciańska 16, 32-310 Klucze; tel. +48 326428467.
3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod-cus@gmina-klucze.pl
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w szczególności w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy i innych aktów prawnych regulujących ww. kwestie.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu/celów z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym na podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych będą mogą być podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Inne dane osobowe podane przez Panią/Pana nie na podstawie obowiązującego przepisu prawa są podawane dobrowolnie.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych;
wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
11. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszej klauzuli mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: US.260.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 6 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 68 godzin terapii.
W tym:
• 10 godzin terapii dla każdego z 5 UP, tj. łącznie 50 godzin;
• 18 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 18 godzin.
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ ).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20274.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii dla uczestników/uczestników projektu "Bo liczy się człowiek"
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 6 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 60 godzin terapii.
W tym:
• 10 godzin terapii dla każdego z 6 UP, tj. łącznie 60 godzin;
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ ).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20274.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii dla uczestników Projektu "Bo liczy się człowiek" na terenie Gminy Klucze
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 3 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 57 godzin terapii.
W tym:
• 12 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 12 godzin;
• 18 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 18 godzin;
• 27 godzin terapii dla 1 UP, tj. łącznie 27 godzin.
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ ).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20274.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie psychoterapii indywidualnej dla uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze. Usługa adresowana będzie maksymalnie do 3 UP, którzy na podstawie sporządzonej przez 4 specjalistów indywidualnej diagnozy potrzeb i potencjałów wymagają objęcia tą formą wsparcia.
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się realizację maksymalnie 72 godziny terapii.
W tym:
• 24 godziny terapii dla każdego z 3 UP, tj. łącznie 72 godziny;
3. Świadczenie usługi odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
4. Czynności stanowiące przedmiot zamówienia co do zasady będą wykonywane w miejscu zamieszkania UP lub w Centrum Usług Społecznych w Kluczach ul. Rabsztyńska 1.
5. Czas trwania 1 spotkania powinien wynosić nie mniej niż 60 minut.
6. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
7. Psychoterapia indywidualna powinna być prowadzona zgodnie ze standardami Polskiej Rady Psychoterapii (https://prp.org.pl/zasady-etyczne/ ).
8. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia i którzy spełnią następujące warunki:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Prowadzenie terapii na terenie Gminy Klucze dla osób objętych wsparciem w ramach projektu „Bo liczy się człowiek”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20274.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Świadczenie usługi w zakresie psychoterapii la uczestników/uczestniczek (dalej: UP) projektu „Bo liczy się człowiek” na terenie Gminy Klucze.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi, określone w Rozdziale I SWZ, nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia w ramach danej części Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (w zakresie części I – IV zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (w zakresie części I – IV zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (w zakresie części I – IV zamówienia):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie części I – IV zamówienia):
Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi będzie dysponował odpowiednim personelem, tj.:
A) W zakresie 1 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
B) W zakresie 2 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
C) W zakresie 3 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
D) W zakresie 4 części zamówienia:
Dysponuje 1 osobą posiadającą:
• Kwalifikację umożliwiającą prowadzenie terapii jako psychoterapeuta;
• 2-letnie doświadczenie w indywidualnej pracy psychoterapeutycznej.
W każdej części zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do danej części Zamówienia oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w danej części Zamówienia.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta w danej części zamówienia została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-09 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI KLUCZE
- Przyjazna Szkoła im. Jana Pawła II w Kluczach - dostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Klucze w sezonie 2025/2026.
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne polegające na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
- Wsparcie dzieci przebywających w pieczy zastępczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu określenia ich trudności i zaburzeń rozwojowych w związku z realizacją projektu dofinansowanego przez UE
- Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .
- Usługa przeprowadzenia warsztatów, szkoleń i poradnictwa dla uczestników projektu pn. "Jestem!"
- Usługi społeczne Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI, w tym psychologiczne w ramach Projektu pn. "Świdnicki Bank Przyjaznych Serc"
- "Aktywna Integracja" w ramach projektu pn. Dobra przyszłość 2024 - 2029"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.