eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska › Zakup autobusu do dowozu dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do dowozu dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płaska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płaska 53

1.5.2.) Miejscowość: Płaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876439080

1.5.8.) Numer faksu: 876439081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942bc10f-430b-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu do dowozu dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Płaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942bc10f-430b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374965/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Płaska. Pojazd powinien posiadać specjalną homologację i spełniać warunki przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.2. Charakterystyka techniczna i wyposażenie pojazdu:
1) Rok produkcji – min. 2010 r. i nowszy,
2) Maksymalny przebieg pojazdu - 250 000 km (udokumentowany wraz z oryginalnym tachografem),
3) Liczba osi: 2,
4) Normy emisji spalin EURO 5,
5) Długość pojazdu: od 12 m do 13 m,
6) Maksymalna wysokość: 3,50 m,
7) Kolor jednolity jasny lub srebrny,
8) Liczba miejsc siedzących: min. 60,
9) Liczba miejsc stojących: min. 10,
10) Elektryczny hamulec przystankowy,
11) Retarder / telma
12) Mikrofon,
13) Klimatyzacja,
14) Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika podgrzewające płyn,
15) Indywidualne nawiewy,
16) Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa,
17) Miejsca umożlwiające włożenie tabliczek „Dzieci”,
18) Elektrycznie otwierana szyba kierowcy,
19) Drzwi przednie otwierane pneumatycznie bądź elektrycznie,
20) Drzwi tylne boczne otwierane pneumatyczne bądź elektrycznie, dwuskrzydłowe umożliwiające wniesienie wózka inwalidzkiego,
21) Miejsce do przewozu przynajmniej jednego wózka inwalidzkiego, po szybkim demontażu 4 miejsc siedzących (dopuszcza się siedzenia odchylane),
22) Przycisk sygnalizujący wezwanie kierowcy do pomocy przy osobie poruszającej się na wózku umiejscowiony wewnątrz przy miejscu przeznaczonym do przewozu wózka oraz na zewnątrz przy tylnych bocznych drzwiach
23) Fotele wyposażone w podłokietniki od strony korytarza,
24) Minimum dwa szyberdachy,
25) Minimum dwie boczne szyby z możliwością otwierania bądź uchylenia umiejscowione w przedziale pasażerskim,
26) Podwójne szyby,
27) Bagażniki przelotowe,
28) Zawieszenie pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości,
29) Pojazd posiada dokumentację, na podstawie której, można prześledzić historię serwisowania oraz przebieg auta.
30) Pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw, itp.).
31) Autobus musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad - gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd musi być zarejestrowany na terenie Polski.
32) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności faktycznego stanu technicznego pojazdu ze opisanym w ofercie przez Wykonawcę.
33) Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim.
34) Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.
35) Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
36) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
37) Wykonawca zapewnia, że:
a) W dniu odbioru przeszkoli nieodpłatnie przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi przedmiotowego pojazdu;
b) Gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych;
c) W dniu odbioru przedmiotowego pojazdu przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną:
- kartę pojazdu, w przypadku pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski,
- historię napraw pojazdu,
- instrukcje obsługi w języku polskim dla całego pojazdu, poszczególnych jego urządzeń i wyposażenia,
- książki gwarancyjne dla pojazdu i poszczególnych jego urządzeń i wyposażenia,
- 2 komplety kluczy,
- wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu,
- wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji.
38) Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
1) Minimum 3 miesięcznej gwarancji na podzespoły: silnik, skrzynia biegów, most, konstrukcja auta bez limitu kilometrów;
2) Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Turystycznych „Żak Tourist” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461593261

7.3.3) Ulica: Rybacka 2

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.