eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno"Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 00 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lasek@slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.slawno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9300698a-2323-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9300698a-2323-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036044/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI I – „Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie”.
1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty budowlane:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe i rozbiórkowe,
2) Roboty ziemne, wykonanie koryta,
3) Roboty krawężnikowe,
4) Podbudowa pod jezdnię,
5) Podbudowa pod zjazdy,
6) Podbudowa pod parkingi,
7) Podbudowa pod chodniki,
8) Nawierzchnie jezdni,
9) Nawierzchnie z kostki,
10) Nawierzchnia parkingów,
11) Nawierzchnia zjazdów z kostki,
12) Nawierzchnia chodników,
13) Wycinka drzew,
14) Zieleń- nasadzenia drzew ,
15) Regulacja armatury,
16) Przebudowa kanalizacji deszczowej, roboty ziemne; rozbiórkowe; montażowe,
17) Oświetlenie,
18) Budowa kanału technologicznego,
19) Instalacja monitoringu,
20) Oznakowanie pionowe i poziome,
21) Projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu,
22) Tablica informacyjna,
23) Mała architektura,
24) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza i dokumentacja powykonawcza,
25) Prace wykończeniowe - przywrócenie terenu wokół inwestycji do stanu pierwotnego,
2. Po realizacji zadania należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą
i dokumentację powykonawczą, w tym dostarczenie kopii mapy zasadniczej, powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w trzech egz. w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej.
3. Szczegółowy zakres robót koniecznych do wykonania przy realizacji niniejszej inwestycji został określony w dokumentacji technicznej, STWIORB, przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 10 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu

4.5.5.) Wartość części: 2949147,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI II – „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: „Przebudowa odcinka ul. Matejki w Sławnie”
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.).
1. W ramach swych czynności Inspektor Nadzoru powinien przede wszystkim:
1) reprezentować zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) uzgodnić harmonogram realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy,
3) akceptować wnioski materiałowe,
4) zawiadamiać zamawiającego oraz jednostkę projektową o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywać z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, współpracować z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych,
5) sprawdzać ilości i jakości robót w trakcie i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobiegać stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
6) dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych,
7) potwierdzać faktycznie wykonane roboty,
8) kontrolować terminowość wykonania robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót i fakturowanie w zakresie rzeczowym i finansowym,
9) uczestniczyć w naradach technicznych i innych organizowanych przez zamawiającego i wykonawcę robót oraz sporządzać z ich ustaleń pisemnych protokołów,
10) organizować niezbędne narady robocze w trakcie realizacji inwestycji, z udziałem zamawiającego, wykonawcy, projektanta,
11) kontrolować postęp realizowanych robót budowlanych (obecność na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego),
12) sprawdzać i opiniować wnioski wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalać sposób wykonania tych robót,
13) dokonać oceny zasadności wykonania lub zaniechania zgłoszonych robót, po czym sporządzić protokół konieczności i przekazać go Zamawiającemu,
14) dokonać czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przekładanych przez wykonawcę robót,
15) opracowywać opinie dotyczące wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nienadające się do usunięcia,
16) dokonywać czynności związanych z odbiorem końcowym oraz dokonać odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego,
17) kontrolować prawidłowość prowadzenia dzienników budowy,
18) kontrolować zmiany w realizacji umowy z wykonawcą robót oraz inicjować aktualizacje treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji,
19) nadzorować kompletność i poprawność sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodność z wymogami prawa w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 58982,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3280602,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4868340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3280602,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Krężel” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3280602,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108855,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBI Nadzory Adam Bińczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195756

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 12/20

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-800

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.