eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji dwóch budynków Zamawiającego na terenie Gminy Męcinka, tj. Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Męcince.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji dwóch budynków Zamawiającego na terenie Gminy Męcinka, tj. Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Męcince.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.przetargi.mecinka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji dwóch budynków Zamawiającego na terenie Gminy Męcinka, tj. Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Męcince.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2317df-0346-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014419/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 TERMOMODERNIZACJA DWÓCH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY MĘCINKA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Męcinka”, Oś Priorytetowa nr 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie nr 3 „3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym ", Poddziałanie nr 1 " 1 - 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne ".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji dwóch budynków Zamawiającego na terenie Gminy Męcinka, tj. budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Męcince (Męcinka 10b, 59-424 Męcinka) i budynku Przedszkola w Męcince (Męcinka 10b, 59-424 Męcinka) obejmującego swoim zakresem m. in.:
1) Dot. budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Męcince:
a) demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
b) demontaż elementów zabudowanych na elewacjach budynku (tablice, kratki wentylacyjne itp.),
c) demontaż instalacji odgromowej i jej odtworzenie po wykonanych robotach oraz wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych tej instalacji,
d) rozebranie istniejącego docieplenia ścian budynku (styropian) wraz z wywozem i utylizacją i oczyszczeniem elewacji po wykonanych robotach demontażowych wraz z uzupełnieniem ewentualnych ubytków w elewacjach,
e) rozebranie istniejącego docieplenia stropów ostatnich kondygnacji (wełna mineralna) budynku w przestrzeni poddasza wraz z wywozem i utylizacją;
f) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku, docieplenie cokołu i ścian fundamentowych budynku oraz ścian klatki schodowej od wewnątrz budynku na poziomie poddasza styropianem o gr. 15 cm, położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm silikonowo-silikatowego barwionego w masie,
g) przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur deszczowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia oraz wymiana rur spustowych i rynien,
h) wymiana okien i luksferów na nowe okna z PVC,
i) docieplenie stropów ostatniej kondygnacji budynku szkolnego z zastosowaniem płyt wełny mineralnej rozkładanych na posadzce poddasza,
j) montaż parapetów,
k) naprawa kominów i otworów wentylacyjnych, roboty tynkarsko-malarskie kominów celem dostosowania ich wyglądu do elewacji,
l) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni zdemontowanych,
m) wymiana wewnętrznej instalacji c.o. wraz z montażem nowych grzejników i zaworów termostatycznych,
n) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 149,45 kWp (369 szt. paneli fotowoltaicznych),
o) zabudowa i montaż kaskady (dwóch jednostek) pomp ciepła powietrze-woda ze zintegrowaną pompą obiegową,
p) demontaż istniejącego podgrzewacza c.w.u. i montaż nowego podgrzewacza; demontaż istniejących rozdzielaczy instalacyjnych oraz montaż dwóch par nowych, stalowych, izolowanych termicznie,
2) Dot. budynku Przedszkola w Męcince:
a) demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
b) demontaż elementów zabudowanych na elewacjach budynku (tablice, kratki wentylacyjne itp.),
c) demontaż instalacji odgromowej i jej odtworzenie po wykonanych robotach oraz wykonanie stosownych pomiarów elektrycznych tej instalacji,
d) rozebranie istniejącego docieplenia ścian budynku (styropian) wraz z wywozem i utylizacją i oczyszczeniem elewacji po wykonanych robotach demontażowych wraz z uzupełnieniem ewentualnych ubytków w elewacjach,
e) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku, docieplenie cokołu i ścian fundamentowych budynku styropianem o gr. 15 cm, położenie tynku cienkowarstwowego o granulacji 1,5 mm silikonowo-silikatowego barwionego w masie,
f) montaż parapetów,
g) przebudowa podejść kanalizacji deszczowej, montaż nowych rur spustowych i rynien
h) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni zdemontowanych,
i) montaż obróbek blacharskich dachu, pasa nad i pod rynnowego
j) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 22,27 kWp (55 szt. paneli fotowoltaicznych),
k) zabudowa i montaż pompy ciepła powietrze-woda ze zintegrowaną pompą obiegową,
l) demontaż istniejącego podgrzewacza c.w.u. i montaż nowego podgrzewacza,
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) powinien, o ile uzna to za konieczne, zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi projektanci, kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert hydrogeolog, geolog, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.
4) uczestnictwa w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
5) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
6) zapewnieni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),
7) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
8) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
10) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty (z podziałem na budynek szkoły i przedszkola):
1) Projekt budowlano-wykonawczy (w tym także projekt instalacji PV, projekt źródła ciepła i w przypadku budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną projekt wymiany c. o. oraz projekt zagospodarowania terenu),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6026829,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6026829,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6026829,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ryszard Myślecki "ART-BUD"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "ART-BUD" S.C. Andrzej Pałasz, "ART-BUD" S.C. Antoni Wesołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951013927

7.3.4) Miejscowość: JAWOR

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602682929 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.