eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczKonsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025 - Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025 - Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025 - Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741e7280-cb46-4930-af8d-e3cc3a54755a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 214 ust. 1 pkt 5, w związku z art. 305 pkt 1 Pzp. Zamawiający uzyskał informacje o wystąpieniu groźnej i nagłej choroby Wykonawcy, której przedmiotem jest świadczenie usług indywidualnych konsultacji psychologicznych dla mieszkańców gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych. Wystąpienie w/w zdarzenia stanowiło okoliczność niemożliwą do przewidzenia przez Zamawiającego i skutkującą czasową niemożnością realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę umowy. Z uwagi na zakres zamówienia tj.: świadczenie konsultacji psychologicznych i wynikającą z tego konieczność uniknięcia negatywnych konsekwencji przerwania działań podejmowanych w ramach w/w programu wobec jego uczestników, występuje uzasadniona konieczność natychmiastowego wyłonienia wykonawcy celem podjęcia (kontynuacji) czynności obejmujących konsultacje psychologiczne, co skutkuje brakiem możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025 w części 1 obejmującej zamówienie pn.: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla mieszkańców Gminy Rawicz dotkniętych bądź zagrożonych problemem uzależnień w tym behawioralnych osobom uprawnionym wskazanym przez Zamawiającego na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1818).
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu wsparcia specjalistycznego mieszkańcom gminy Rawicz, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego, terapeutycznego oraz psychiatrycznego, w formie konsultacji indywidualnych bądź grupowych, na rzecz podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: w siedzibie CUS bądź w miejscu zamieszkania mieszkańca Gminy Rawicz wymagającego wsparcia (na terenie miasta i gminy), w dni robocze tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach: 07:00 – 21:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę. W ramach wykonywanych obowiązków zatrudniony specjalista będzie w stałym kontakcie z pracownikami socjalnymi, asystentami, doradcami, innymi specjalistami, zaangażowanymi w realizację działań prowadzonych przez tut. CUS, w tym uczestniczył w opracowaniu dokumentów, regulaminów, opinii i rekomendacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Błażej Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242835

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.