Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296353/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Komputery i notebooki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45a932d5-0199-455a-8e8b-4fc6fb6ccf291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Komputery i notebooki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a932d5-0199-455a-8e8b-4fc6fb6ccf29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047405/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Komputery, notebooki, monitory i UPSY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: HP.270.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - KOMPUTER AIO Z WIN - 40 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 20 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 132000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Notebook biznesowy 16” - 71 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 51 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 319500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Monitor 24” - 50 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 30 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Monitor 27” - 17 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 17 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 15300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Monitor zakrzywiony 34” - 8 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 8 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Zasilacz UPS - 42 sztuki.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 42 sztuki.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Komputery AIO bez dysku - 31 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 31 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 77500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotu - Notebook klasy wyższej 15,6 -16” - 7 sztuk.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ.
3. Pierwsza dostawa po podpisaniu umowy, do siedziby Zamawiającego w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy (maksymalnie 35 dni roboczych) w ilości 7 sztuk.
4. Pozostałe dostawy w czasie trwania umowy będą odbywać się w ramach zamówień częściowych do jednostek lasów na terenie kraju w terminie realizacji zgodnie z ofertą Wykonawcy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109076,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178596,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109076,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109076,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405211,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499440,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405211,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER KOMPUTERY Tomasz Łapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53 A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405211,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31303,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31303,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH Jacek Sójka Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31303,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15347,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17146,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15347,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH Jacek Sójka Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15347,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11010,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11010,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH Jacek Sójka Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11010,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8007,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11365,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8007,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH Jacek Sójka Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8007,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56470,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124685,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56470,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56470,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51358,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51358,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51358,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-TECH Jacek Sójka Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51358,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa notebooków z systemem operacyjnym
- Modernizacja instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Zrębicach
- Remont wiaduktu Powstańców Węgierskich 1956 w ciągu ul. Limanowskiego w Olsztynie
- Budowa ciągu pieszego w Parku Centralnym stanowiącego dojście do placu zabaw (dz. 54/1 obr. 70)
- "Remont pomieszczeń w budynku nr 6 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Nabiał, mięso i wędliny na potrzeby Kuchni szpitalnej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy i sali sesyjnej przy ul. Poznańskiej nr 19 w Miedzichowie z podziałem na zadania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.