eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoniawy-Bramura › Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Suche



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Suche

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 83A

1.5.2.) Miejscowość: Płoniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3c8353e-10c8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Suche

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c8353e-10c8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062659/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Suche

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.SI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa SUW w miejscowości Suche.
2) Zamówienia nie podzielono na części.
3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie
z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 4 i 5 PZP). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie projektowej nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak Wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 PZP zwracając się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SWZ, Zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie.
5) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP.
6) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
7) Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie.
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści SWZ i dokumentacji projektowej.
9) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów.
10) Wykonawca zobowiązany jest do takiego zorganizowania dostaw materiałów, urządzeń
i sprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zapewnić nieprzerwane prowadzenie robót budowlanych, w tym terminową realizację zadania. W związku z powyższym wszelkie zakłócenia w prowadzeniu robót budowlanych, w tym brak możliwości realizacji zadania w umownym terminie, wynikające z zakłóceń w dostawie materiałów, urządzeń i sprzętu, nie będą stanowiły podstawy do zmiany (przedłużenia) terminu realizacji umowy.
11) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
12) Zamawiający wymaga, by rękojmia na wykonane roboty wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego. Natomiast okres gwarancji wynosił minimum 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego.
13) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia
7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r poz. 1186).
14) Zamówienie realizowane jest w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
15) W ramach zamówienia dokonana rozbudowa ma na celu zapewnienie odpowiedniej jakości wody oraz docelowej wydajności stacji QSUW 91,5 m3/h, pracującej w dwustopniowym układzie technologicznym. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia:
a. wymiana pomp głębinowych w studniach z wymianą pokryw nastudziennych
b. przebudowa instalacji technologiczne poprzez wymianę rur z czarnych stalowych na nierdzewne kwasoodporne.
c. przebudowa instalacji sprężonego powietrza na instalację z rur ze stali nierdzewnej kwasoodpornej wraz z wymianą zbiornika o pojemności v = 0.5 m3
d. wymiana aparatury kontrolno-pomiarowej oraz zasuw i zaworów;
e. wymiana złóż w filtrach ciśnieniowych
f. przebudowa instalacji mieszacza wodno-powietrznego
g. przebudowa instalacji zestawu pompowego II-ego stopnia
h. przebudowa wszystkich rurociągów wraz z zbrojeniem oraz regulatorów ciśnienia i zaworów bezpieczeństwa
i. wymiana wentylatorów wraz z przebudową kanałów oraz wykonanie nowego kanału nawiewowego w pomieszczeniu chlorowni
j. montaż nowych szaf sterowniczych
k. montaż wodomierza do pomiaru wody dostarczanej do sieci wodociągowej
l. opracowanie dokumentacji technicznej zasalania rezerwowego oraz jego wykonanie wraz zainstalowaniem agregatu prądotwórczego na zewnątrz budynku
m. wymiana stolarki okiennej oraz malowanie elewacji
n. remont komina
o. wymiana rynien i rur spustowych
16) Zamawiający odstępuje od oczyszczania i malowania odstojników popłuczyn.
17) W ramach zamówienia nie należy dostarczyć i zamontować aparatury do ciągłego pomiaru mętności.
18) Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu zaworu antyskażeniowego DN100.
19) Dla zestawów filtracyjnych należy wykonać automatyczny układ płukania filtrów, zastosować przepustnice z napędem elektrycznym
20) Należy dokonać wymiany pomp głębinowych wraz z rurociągami wznośnymi oraz rurociągami między obiektowymi DN od 150 do 200. Naziemne obudowy studni odnowić poprzez zabezpieczenie spękań renowacja nawierzchni betonowych studni.
21) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROTECHNIKA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272894422

7.3.3) Ulica: Grzybowska 80/82 lok. 700

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.